ourfamily

Alla inlägg den 31 januari 2015

Av Sandra - 31 januari 2015 20:27

Då fick man sig en liten artikel i tidningen :) det klagar vi inte på. Var nämligen en tjej på tidningen som sett att jag öppnat företag och tyckte att jag verkade intressant så hon kontaktade mig. Svarade på lite frågor och vips! Tyckte hon skrev riktigt bra, så jag är nöjd :) Nu håller jag på och lägger meya och Christian ska ut en sväng med en jobbarkompis. Så när hon har somnat så tar jag mig ett snabbt bad innan jag och tindra har en liten filmkväll <3

Av Sandra - 31 januari 2015 15:46

Ja vad säger man! Just i detta nu är jag bara trött, stressad och har huvudvärk! Behöver tvätta håret också då halva peel off ansiktsmasken fastnade i håret haha. Ser inte klokt ut :p men jag försöker iaf städa här hemma, går ju sådär. Jag springer mest och jagat meya ;) men jag har lyckats göra iordning en liten hörna till mig själv i köket så jag kan skilja lite på företag och privat. Så man inte blandar ihop papper osv.
Tommie hade gjort plats för mig ihop studion nu också så imorgon premiär kör vi :) ska bli riktigt skojj! Christian är påväg hem och jag ska börja med maten då tindra är hungrig <3

Av Sandra - 31 januari 2015 11:05

Igår flängde vi runt massa med mormor och morfar vilket resulterade i att båda tjejerna somnade i bilen <3 sedan hem och få i oss middag innan tindra ville sova en natt hos mormor. Christian planerade en mys kväll med god mat och så fick jag ansiktsmask och massage <3 fick lite hår och hudvårdsprodukter också :) och blommor! Vissa har det bra! Men jag har det bättre mohaha ;) Nu är han och jobbar, tindra kommer nog snart hem så jag passar på att vila med meya innan så kan vi hitta på nått sedan :) Meya stöp på ansiktet idag. Det är inte lätt när man lärt sig att gå. Får lite bråttom överallt :p och dumma mamma blåste och pussade bort det onda i pannan! Som hon inte alls slog, det var ju munnen <3 så nu har stackars liten en fläskläpp. Kollade tänder och vart hon bet sig och allt var intakt. Ett litet sår på insidan överläppen. Så det läker nog fort <3 suga på tummen kunde man ju görs ändå :) imorgon är min första jobb dag inte studion! Spännande!

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards