ourfamily

Alla inlägg under maj 2016

Av Sandra - 3 maj 2016 20:20

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev! Har helt glömt bort. Det beror nog på att vi haft fullt upp :) Cane växer så det knakar. Riktigt stolt över våran lilla/stora tjockis <3 han är väldigt lyhörd och lär sig snabbt. Meya lyssnar han väldigt bra på också ;) kan bero på att hon bjuder på mycket go saker haha. Han förstår henne jätte bra trots att hon ropar: daaaane, titt, jiiij, taja. På ren svenska: cane, sitt, ligg, stanna.

Cane har börjat vakta och han är riktigt duktig. Just nu så varnar han och placerar sig tills man säger till honom :) sen kan han sitta och muttra lite ändå hehe

Och här hemma börjar våren verkligen kännas. Gräsmattan är framme, ungarna har fått en studsmatta, eller ja mest simon haha. Meya älskar att gunga hon så det sysslar hon med hur länge som helst. Christian köpte en ny cykel till simon också då han inte var så jätte bekväm med färgen på sin förra. Jag hoppas just nu bara på finväder när simon kommer hem. Förra veckan när han fått sin studsmatta så både regnade det och snöade så vi kan ju säga att herrn minst sagt var lite butter, då han inte kunde hoppa så mycket.

Valborg bestod av go främmande. Goda middagar. Majbrasa och massa mys. Jag och älsklingen firade våran förlovningsdag och jag har varit en sån underbar fru att han hade smyg bokat en ansiktsbehandling till mig på lördagen ;) var fruktansvärt mysigt. Plus att han hade valt ut och betalat massa produkter som jag fick med mig hem :D nämnde jag att min man är den bästa i universum! Han har pysslat om mig sedan dagen vi träffades och alltid gett mig mer kärlek än jag någonsin kunnat drömma om. Så summa summarum, det lönade sig att vara kräsen med vilken man delar sitt liv med ;) jag vann jackpotten!

Nä nu har jag skrivit så ingen kommer orka läsa!

Snart så kommer cane att växa om zorro hihi

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards