ourfamily

Alla inlägg under maj 2014

Av Sandra - 16 maj 2014 10:09

Denna vecka har christian beredskap så vi kan väl inte hitta på allt för mycket om han skulle bli utringd. Idag ska vi på bvc för att väga och mäta våran lilla bubbla <3 sedan vet jag inte alls vad vi ska hitta på. I onsdags tog jag en promenad med Haidi och snackade massa strunt. Jag kanske ska försöka hinna med att rita lite idag då om jag inte kommer på något annat skojj :p

Av Sandra - 12 maj 2014 10:19

Jag tycker veckorna och framförallt helgerna flyger iväg. På lördagen var vi hos mina föräldrar och tindra lekte med amelia. Mamma, jag och Christian tog en promenad runt sjön så meya sov en stund :) efter promenaden åkte älsklingen till tommie och tatuerade sig. Riktigt fusk tycker jag!! Får fint vänta tills jag ammat klart jag :p han skrev meya och fiskar då hon är född i fiskarna, samt lite bubblor då vi alltid kallar henne bubblan <3 vi åt middag där iaf. Tindra fick hjälpa morfar att snickra altan så hon ville inte följa med hem så hon fick sova kvar och vi körde hem amelia.
Igår var vi ute och åkte en stund. Hittade en marknad så vi gick en sväng där och tindra fick åka häst o vagn :) Idag händer inte mycket alls. Ska väl försöka kludda lite när meya sover :)

Av Sandra - 6 maj 2014 17:49

Christian har fått jobba ganska mycket nu så blir lite långtråkigt här hemma. Vi hinner bara slappa en stund i soffan innan det är läggdags i princip :( så nu längtar jag till helgen! I sommar ska skruttan till Spanien med mormor, morfar och moster. Hon ville verkligen åka och vi åker nog inte förrn ett par år :) sen får vi se om det blir en tripp till Göteborg. Vi ska iallafall till furevik med ungarna :) Nä nu orkar jag inte skriva nå mer :p

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards