ourfamily

Alla inlägg under april 2014

Av Sandra - 27 april 2014 14:00

Idag har det inte hänt mycket. Christian vart tvungen att jobba igen och tindra sov hos mormor och morfar. Så jag och bubblan har vilat och plockat undan lite. Hoppas älsklingen får sluta snart så vi kan hitta på nånting idag.
Håret vart mycket ljusare men kommer nog att bleka en gång till. Avvaktar dock ett par veckor så det inte sliter så mycket. Jag har börjat få Mjölkstockning igen också så bara att amma som fasen på den sidan så det släpper och inte blir värre!
Snart är det sista april och vi firar våran förlovningsdag :)<3 hoppas presenten jag beställde hinner komma!

Av Sandra - 26 april 2014 18:24

Idag tog jag och tindra en promenad hemifrån oss till mamma och pappa. Var ca 5 km. Riktigt skönt må jag säga och meya sov som en stock :) tindra var riktigt duktig som cyklade hela vägen! Har blekt topparna också. Passade på medans meya sov i vagnen. Älsklingen har fått jobbat idag. Men nu har han äntligen fått sluta så vi ska äta middag här. Imorgon vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Kanske christian har några idéer.

Av Sandra - 24 april 2014 10:29

I påsk var tindra hos sin pappa så vi gjorde inget speciellt. Var ut och åkte en del och åt middag hos christians föräldrar. När tindra kom hem så gjorde vi en liten utflykt till döda fallen :) Igår var jag och skruttarna hos mormor under dagen när christian jobbade. Vi tog en lång promenad så tindra fick cykla, ssedan åt vi lunch och paulina kom förbi på kaffe. På eftermiddagen åkte vi och köpte en ny cykel till tindra. Hon fick den lite tidigare så hon får utnyttja den så mycket som möjligt :) Nu är hon ute och cyklar igen och jag matar meya. Ska nog gå ut en sväng vi också :)

Nu är datum och gästlista klar till dopet iaf så nu ska vi bara bestämma oss mellan två kyrkor. Sen måste vi hitta bra musik och nån dikt kanske. Jag är ju inte så förtjust i psalmer osv. Vi döper för att det är tradition för oss. Kristen blir jag aldrig hehe!

Av Sandra - 11 april 2014 07:14

Som christian så fint brukar sjunga när han meya ska komma till mami och äta haha så den låten har jag fått på hjärnan :p Ja vad är nytt? Vi har sålt audin och köpt en volvo så nu saknas väl bara hunden och villan så är vi äkta svenssons ;) Jag har också börjat kika på vart vi ska döpa lilltjejen och hur många vi faktiskt ska bjuda, ska man dra en gräns nånstans men isåfall vart hehe? Vi är ju minst sagt många!

Just nu sitter jag och matar meya och tindra håller på att göra sig iordning för skolan :) imorgon ska vi på födelsedags fika hos tjejernas kusin, så måste iväg och köpa en present idag :) ja där var ju en liten uppdatering :p ( klappar mig själv på axeln)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards