ourfamily

Alla inlägg under maj 2015

Av Sandra - 28 maj 2015 21:07

Hoppas meya kan sova inatt och slippa hosta. Har varit en grymt intensiv dag idag och det har gått skit bra fram till nu när man slappna av. Pang så var men helt jävla slut! :p Sov inte mycket inatt, fick vara uppe med en hostig meya. Sen har jag städat, bakat muffins, tårta och en "sockerkaka" paulina har varit här också så vi har varit ute. Sen var det dags för middag innan alla kom hit på födelsedags fika. Tindra vart super nöjd med alla presenter. När hon skulle nämna en favorit så räknade hon upp alla hon fick :p haha go gumman <3 så hon har haft en riktigt lyckad födelsedag :) vart några bilder iaf. De flesta vart suddiga :/

Av Sandra - 28 maj 2015 08:23

Idag fyller vårat stora hjärta hela 8 år! Vart tar tiden vägen? :) idag blir det fördelsedags fika för nära och kära och på lördag har hon kalas för kompisarna.

Vi älskar dig mest i hela universum skruttan <3

Av Sandra - 26 maj 2015 13:47

Nu har meya världens hosta också! Hon vaknade 4 imorse. När vi skulle somna om vid 8 så blötte jag massa små handdukar som jag hängde överallt i sovrummet, vred upp elementet lite. Staplade böcker under huvudsidan på hennes säng och kokade vatten som jag hällde i koppar och ställde i sovrummet. Drog igen dörren och vips! En timme senare så hade vi ett rum med fuktig luft. Klädde av meya och la henne. Passade på att sova själv också. Hon hostade inte ett dugg och sov över 2 timmar. Sjukt skönt <3 hus kurer är grejjer det! Veckorna framöver vankas det mycket jobb! Tur man är på bättringsvägen. Jobbar hela denna vecka. Kom ju på att boka om lite då Tindras kalas är på lördag :p men det ordnande sig utan problem. Nu ska jag försöka bli människa så jag kan jobba ikväll :)

Av Sandra - 24 maj 2015 20:36

Känner att jag börjar gå åt rätt håll i den här förkylningen. Idag har jag tagit mig ut med ungarna och kunnat njuta av det fina vädret i lekparken <3 man blir ju matt när man anstränger sig och hostan är ihärdig men känner mig mycket piggare nu!! Äntligen kan man jobba igen! Haha vill tatuera igen :D så imorgon placerar jag arslet i studion igen. Har fortfarande nackspärr men det börjar också kännas bättre och det kan jag leva med :p det smittar ingen hehe. Så idag har vi faktiskt nästan varit ute hela dagen. Tog en promenad med Kajsa också och vi har druckit kaffe och tjattrat massa. Nu lägger jag meya, Christian spelar med Emil och tindra äter kvälls fika. Så fort hon har somnat så ska jag försöka rita lite :) har fått ett roligt vikings projekt som jag tänkte börja skissa på :)

Av Sandra - 22 maj 2015 20:24

Här kommer helgen med stora steg och våran äldsta skrutt fia är äntligen hemma <3 men jag är fortfarande as sjuk!! Fy vad störande detta börjar bli! En hel vecka förstörd nu. Inge jobb och inte orkat kliva utanför dörren. Men imorgon ska jag försöka häva mig ut med familjen en liten stund iaf. Har lite grejjer som MÅSTE handlas innan tindra fyller år bl.a
Är så skönt att tindra har kommit hem och man får höra tjejernas hysteriska skratt när dom härjar lös med pappsen <3 man blir så lycklig ända in i själen när dom busar och skrattar till dom kiknar :D
nu lägger jag meya och sen blir det mys i soffan med tindra en stund innan hon ska sova :)

Nu vill jag bli frisk! Ingen vänlig själ därute som har någon mirakel kur? :)

Av Sandra - 17 maj 2015 19:48

Ja då var man riktigt sjuk då! Vad skojj :( fick avboka allt jobb idag. Hoppas man blir piggare snart! Idag var vi upp på norra en stund iaf
hade en mysig tjejdag/kväll igår trots att man var hängig. Middag, film och naglar :p

Av Sandra - 15 maj 2015 20:32

Jätte mysig dag har det varit :) avslutades med middag på Pink ladys och en tur med bilen på stan <3 det var sjukt god mat där måste jag säga! Och jätte fin inredning :) nu ska jag försöka lägga meya och sen ska man landa i soffan.

Hit ska vi definitivt åka med tindra och ta en milkshake!!

Av Sandra - 14 maj 2015 20:04

Imorgon ska vi göra oss fina och åka på Pink ladys och äta middag med Paulina och tommie :) ska bli mys <3 sen på lördag väntar en helt tjejdag som ska spenderas först i studion och smycka paulina och Marie. Sedan åker vi hem till Paulina och kör ansiktsmask, naglar, film, godis och hela kittet! Ska bli skönt att få en liten avkopplande vuxen stund med tjejerna :) Idag åt vi fisken som älsklingen drog upp imorse. Farmor och farfar var här och käkade också :) efter maten grejade Christian och Roberto lite med bilen medans jag och Karin gick en liten sväng med meya och kikade vad tindra och hennes kompis gjorde :) började såklart spöregna men vi fick ju se en fin regnbåge <3

Hon som älskar kvarg haha

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards