ourfamily

Alla inlägg den 14 maj 2015

Av Sandra - 14 maj 2015 20:04

Imorgon ska vi göra oss fina och åka på Pink ladys och äta middag med Paulina och tommie :) ska bli mys <3 sen på lördag väntar en helt tjejdag som ska spenderas först i studion och smycka paulina och Marie. Sedan åker vi hem till Paulina och kör ansiktsmask, naglar, film, godis och hela kittet! Ska bli skönt att få en liten avkopplande vuxen stund med tjejerna :) Idag åt vi fisken som älsklingen drog upp imorse. Farmor och farfar var här och käkade också :) efter maten grejade Christian och Roberto lite med bilen medans jag och Karin gick en liten sväng med meya och kikade vad tindra och hennes kompis gjorde :) började såklart spöregna men vi fick ju se en fin regnbåge <3

Hon som älskar kvarg haha

Av Sandra - 14 maj 2015 12:45

Jag är trött och sliten nu känner jag! Men idag har jag städat och håller på för fullt med tvätten. Sen blir det middag innan jag ska iväg och tatuera mig. Nu har vi kommit på varför meya är grinig, mammig och knappt äter! Fyra nya kindtänder :p men man blir ju stressad ändå när hon inte vill äta som vanligt, hon har ju inte mycket till knubb att ta av lilltjejen.

Nä nu ska jag tömma i mig hela kaffekannan! Resten får ni i bilder ;) Hej hopp!

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards