ourfamily

Alla inlägg under februari 2017

Av Sandra - 23 februari 2017 20:52

Vi har verkligen de vackraste mest underbara barnen i världen <3

Av Sandra - 20 februari 2017 20:40

Ja våran sjukstuga slutade med akuten för våran lilla heffaklump:( vi vart inlagda på barnkliniken och såklart så var det rs! Sådär lagomt roligt.. Han fick inhalera hela tiden och dom hade konstant övervakning på honom. Efter nått dygn så ville han inte äta längre så det slutade med sond. Vi jobbade på med sond, vila och inhalationer. Så där var vi instängda i ett rum jag och junior i en vecka. Go klumpen sov mest hela tiden <3 men på fredag kväll så började det vända mot det bättre och han började äntligen vilja äta. Han åt bra den natten och hela lördagen så vi fick åka hem :) nu är vi hemma och junior mår så mycket bättre! Han äter sover och är våran vanliga lilla go prupp <3


Av Sandra - 7 februari 2017 14:38

Ja nu vart det meyas tur att bli riktigt förkyld! Febern är dock borta nu och hon är mycket piggare men försöker påminna henne om att ta det lungt hela tiden. Hon får sån hemsk hosta när hon stojjar omkring. Och hon vill ju åka till mormor och vara med kusin Elsa i helgen så då får man nog ta och kurera sig först för annars kommer mami hålla henne gisslan här hemma ;)

Annars har det inte hänt så jätte mycket. Har börjat gått med cane i gropen. Grymt skön promenad. Det tar ca 1 timme så alldeles lagom :)
Jag har tatuerat in juniors namn också :) vart så fruktansvärt nöjd! Så nu har även våran lilla knubbsäl en plats på mami. Sedan måste jag göra en coverup på ena namnet på armen och skriva om Simons <3

Nä nu ska jag snart börja med chiligrytan så den får stå och gotta sig tills mina killar kommer hem <3

Denna dagen spenderades med carro. Vi käkade på city café och hälsade på carros farmor. Meya tyckte det var jätte mysigt att titta på djuren. Och när vi kom hem så talade hon om för pappa att hon minsann också skulle ha en mini gris :D

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards