ourfamily

Alla inlägg under april 2016

Av Sandra - 2 april 2016 20:32

Dagen började segt, som de flesta andra dagar gör för min del nu mera haha. Älsklingen tänkte dock vara jätte snäll och gjorde världens brak frukost. Det gick ju si sådär att få ner nått stekt, men tanken var ju god <3 höll mig mest till smootien han gjorde :) när jag fått mig en dusch så packade vi in bubblan och cane i bilen. Åkte en sväng som slutade med att vi köpte skor till meya och mig. Christian passade på att miljö träna cane medans. Väl hemma så har vi mestadels varit ute. Tog en sväng i skogen där meya satt på pappsens axlar hela turen för hon är en latmask! ;) när vi väl såg huset igen så ville hon gå haha.

Christian fick för sig att skotta stora delar av gräsmattan samt hacka massa is. Jag satt mest och skrattade åt hans desperata försök att tvinga fram sommaren ;) jag krattade lite och meya geggade med allt mellan himmel och jord. Cane gick runt och luffsade i vanlig ordning. Sedan fick dom nog! Både meya och cane hängde på ytterdörren och ville in. Cane har i princip sovit som en klubbad säl sedan vi klev över tröskeln :D

Nu är det dags för våran vilding att sova och vi ska slänga upp fötterna på soffan en stund <3

Tror vi fick oss en knähund! Han vill alltid krypa upp i knä, undrar hur det ska gå om x antal kilon till haha

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards