ourfamily

Alla inlägg under november 2016

Av Sandra - 8 november 2016 21:17

Nu får prinsen gärna komma precis när som helst! Tro mig när jag säger att mami är redo! Haha jag har så mycket sammandragningar och ont precis överallt nu. Det är helt sjukt att man fungerar ändå ;) det är väl lite så det är om man har två till små// stora vilddjur :D man lixom måste fungera som förälder.
Men iaf så ligger junior väldigt långt ner med huvudet nu och han låg väldigt stabilt på plats nu när barnmorskan kände igår så nu håller man tummarna för att han ska vilja komma ut så fort som möjligt :)

Av Sandra - 4 november 2016 22:35

Gah! Hade skrivit ett långt inlägg och det försvann! F* N..... aja kort sammanfattning nu då. Vi har bakat llussebullar och myst på. Det är så underbart med snön som faller. Längtar så sjukt mycket tills det är vitt överallt och vi kan vara ute och plumsa och bygga snögubbar allihopa :) fast junior kommer ligga varm och go i sin fina åkpåse:) längtar tills man kan pula ner den i vagnen. Vi har förberett det vi kan här hemma innan han ploppar ut. Vissa saker gör jag inte förens vi kommer hem med honom. Så som att bädda hans säng osv :)

Nä jag orkar inte skriva lika långt igen så detta får duga haha

Ungarna tyckte tydligen det var väldigt skoj att proppa pappsens skägg fullt med pärlsocker hehe

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards