ourfamily

Alla inlägg under juli 2015

Av Sandra - 28 juli 2015 21:57

Idag har jag jobbat fram till 14 ungefär sedan var det dags att åka hem. Jag hade bokat massage till Christian så vi fick byta av varann här hemma med vårat lilla yrväder :p idag kom mamma och syrran hem från Göteborg :D så imorgon får jag träffa min älskade syster <3

Idag har jag funderat mycket angående gamla som nya bekantskaper och kommit fram till att sluta bli besviken på andra. Man kan aldrig påverka hur andra beter sig eller vilka val dom gör. Man kan bara se till sig själv. Jag tänker inte lägga massa energi på fel personer i hopp om att få desamma tillbaka. Nä man ska släppa alla energitjuvar och ägna tiden åt äkta vänner :) man lever bara en gång och då ska man vårda dom man har i sitt liv som vill vara där. Jag har helt och fullt slutat försöka vända ut och in på mig själv för att behaga alla andra. Jag är jag! Acceptera mig för den jag är annars får det va! Har börjat insett att det sticker många i ögonen att man har det bra, att man är lycklig och njuter av livet. Men men det finns dom som är bittra och de finns dom som kan glädjas åt andra. :) det är skönt att kunna säga att de få vänner jag har, kan jag lita på till 100 % och jag kommer alltid ställa upp för dem :) det är kärlek <3

Nä nu ska jag snart göra min snygging sällskap i soffan, väntar bara på att våran lilla bubblan ska sluta böka i sängen och somna :p

Av Sandra - 26 juli 2015 16:00

Kan det sluta regna? Visst är det mysigt med regn men nu är det så att min man har semester och vi vill kunna njuta av den med ungarna i solen! Så härmed beställer jag fint väder!

Nog klagande ;) idag har jag jobbat, soooom de flesta andra dagar nu :p men att komma hem och det luktar underbart och det är städat o fint är gudomligt skönt <3 han har även städat kylskåpet som jag har gått och muttrat om ett tag men inte haft tid el ork att ta tag i. Jag älskar min bångstyriga, knäppa och underbara karl :)<3
Nu ska jag ta en huvudvärkstablett och slappa en stund och bara njuta av renheten ;)

Av Sandra - 22 juli 2015 16:22

Igår klev jag upp 05.00 och for på jobbet. Fick hjälp av mamma så gullig som hon är så vi vart klar före 8 så Christian och ungarna plockade upp mig och vi åkte till furuvik :) spenderade exakt hela dagen där och hade jätte mysigt! :) tindra åkte massa karuseller och christian vann en jätte basket boll till henne <3 Meya och jag fiskade ankor så hon vann en liten delfin. Bättre liten tjej till att samarbeta hittar man aldrig haha. Jag fiskade och hon drog av ankorna och stoppade i hinken :p fort som attan gick det. Hon visste precis vad man skulle göra haha <3 Tindra hittade massa nya kompisar och hon åkte samma 3-4 karuseller typ 1000 gånger :p tjejerna fick köpa varsin grej påvägen ut och tindra köpte en jätte sluschy också. Vi var inte hemma förrn 22 tiden så bums med ungarna i säng och sen somnade även jag ;) var jobb igen idag. Gjorde en jätte söt pussel fjäril idag på en tjej. Sen kom åke förbi och snackade tatueringar och drack kaffe :) nu har vi mest myst i soffan och tindra är ute och leker med kompisar.
Kunde inte ta så mycket kort igår då min telefon inte hade batteri men ska se om Christians pappa kan skicka över korten dom tog :)

Av Sandra - 20 juli 2015 20:43

Jobbat halva dagen ungefär, sedan var vi ute med ungarna ett tag. Städa lite hemma och lite "arbete" framför datorn med företaget också. Christian håller på att städa ur vagnen och bilen riktigt för imorgon ska vi åka iväg på lite äventyr :) jag ska jobba på morgonen men beslöt mig för att börja tidigare så vi kan komma iväg till ungefär 8.00 Så imorgon får man kliva upp före tuppen haha :p allt är packat nu iaf och jag håller på att lägga meya. Sedan ska jag slänga in skrutt i duschen! Hon såg ut som att hon simmat runt i en grushög när hon kom in ;)

Vad man har en besvärlig lillasyster som spiller ut alla popcorn!

Tindra och christian skulle röka fisken som han fick igår men jag tror han vart ensam ute med grillen medans tindra pep in till bonus faster och käkade tacos ;)

Av Sandra - 17 juli 2015 16:11

Ja idag vart det lite jobb en sväng. Sedan handla och hämta skrutt <3 nu ska meya vila en stund och jag tänkte slinga håret men det verkar gå sisådär när hon bara krånglar. Skulle ju behöva sova en stund så hon inte blir ett grinigt litet monster ikväll haha. Krånglar hon länge till så får vi skita i det för annars blir det för sent. Tindra han knappt kliva över tröskeln så försvann hon ut och lekte med kompisar! Ja men hej! Hon tycks ju ha saknat oss lika mycket som vi saknar henne (not) Hahaha! :p snacka om att man börjar bli tvåa nu när hon blir större :p

Hittade lite bilder på mig och Paulina från vi var små :) kul att titta i gamla fotoalbum <3
och jaaa för er som inte visste det redan så är jag blond ända in i rötterna haha

Av Sandra - 16 juli 2015 22:23

Idag har jag jobbat några timmar och när jag kom hem så var älsklingen nere hos sin syster och hjälpte pappa sin att bygga hennes altan, meya var med farmor och faster på affären så jag fick världens ryck och städade lägenheten med en jävla fart! Satan i gatan vad fort det går utan hela familjen som ränner sunt fötterna på mig haha hade glömt hur fort det kan gå att städa när man är ensam hemma :p passade på att putsa alla fönster på balkongen medans jag var igång :) imorgon kommer våran älskade skrutt hem <3 vi saknar henne när hon är borta! Jag har röjt i hennes rum också så det är rent och fint :)

På lördag ska brudarna bus får vara hos mormor och terrorisera henne i ett helt dygn medans vi firar våran bröllopsdag. Får göra det lite tidigare eftersom det funkade för mamma den helgen :) så vi ska ut och käka tapas och mysa. Vi skiter i att åka till Hudiksvall eftersom vi sålt bilen. Håller oss på hemmaplan och hittar på nått istället. Men bowling och middag blir det till en början :) vi ska gå ut med Kajsa och Emil så det ska bli riktigt mysigt.

Nu väntar jag bara på att vårat yrväder ska somna så jag kan lägga mig i ett varmt bad. Ryggen gör ont av bara helvete nu så behöver slappna av lite!

Popcorn var mumsigt! Här proppar vi hela truten full :p

Av Sandra - 12 juli 2015 20:45

Idag tog vi en tripp till galtström då det var loppis, musik, fiske och annat skojj där. Vi fiskade lite först och jag fick en liten aborre haha :p sen käkade vi lite, gick runt och kikade på allting och meya fiskade fiskedam och åkte tåg. När vi var nöjda så åkte vi en sväng med bilen då meya var ganska trött. Väl hemma så har vi plockat lite på balkongen och myst på. Hoppas det blir lite sommar väder snart igen så man kan få nån färg!

Av Sandra - 11 juli 2015 20:16

Nu har hjärtat äntligen semester!! Alltså 4 hela veckor som jag kan terrorisera min älskade man :D <3 skir väder dock men det gör väl inget om 100 år ;) igår hade jag en brutal magkatarr hela natten och dagen. Känns fortfarande men är mycket bättre. Man blir lite skraj med att äta dock för man vill inte att det ska sätta igång igen. Samtidigt som jag måste komma ihåg att äta regelbundet. Idag vart det en liten roadtrip och imorgon vette fasen vad vi ska hitta på. Det beror på vädret. Nu har jag iaf fått min tatuering äntligen!!!!

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards