ourfamily

Alla inlägg den 8 juli 2015

Av Sandra - 8 juli 2015 21:14

Inatt vart man vaken hela natten. Fick somna vid 4 på morgon :p ja vad ska man säga. Tjejerna avlöste varandra med att väcka mig tills meya vart jätte pigg så det var bara att kliva upp. Fick sova ca 4 tim på morgonen iaf :) tim har varit här och lekt med tindra 2 dagar också då jag och Marie har jobbat medans ungarna har varit med mormor :) Nu håller jag på och lägger meya. Får se hur det går då eris verkar ha blivit könsmogen och går o jamar som en galning samt att fiskmåsarna skriker utanför sovrumsfönstret. Så idag är man slut som artist.

Jag har blekt håret lite också, slingat så det blir lite ljusare. Känns så mörkt och tungt att ha kolsvart nu på sommaren. Mina kläder som älsklingen beställt kom idag också :) vart så nöjd med allt! <3 jag har även beställt hans present till vi firar våran första bröllopsdag <3

Nä nu orkar jag inte skriva mer. Dags för film och ge hjärtat en riktig massage <3

Här bygger vi kojor för glatta livet :p

Tänkte gå lite från det svarta jag har nu till något ljusare. Får se hur långt jag kommer innan jag lessnar ;)

Lite åt detta hållet kanske?

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards