ourfamily

Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Sandra - 9 juli 2015 20:57

Idag har jag städat rejält här hemma. Höll på att få en hjärtinfarkt inne i Tindras rum men nu går det att öppna dörren där igen :p hon har lite att göra själv därinne också när hon kommer hem. Hon var nämligen mormor sjuk och ville sova där så hon gick väl göra det då :p
Själv så fick man hem presenten till hjärtat idag och jo vad gör jag?? Ger han den på en gång som vanligt!! Jag kan fan aldrig låta bli! Man ska vara nöjd om jag så kan hålla mig i 10 minuter innan jag kräver att han öppnar en present. Får väl köpa nått mer på våran bröllopsdag då. Bäst jag köper på samma dag annars pajar jag väl det också haha det blir dyrt detta ;) Han fick en skäggpärla och ett jätte fint halsband nu iaf <3 imorgon ska jag förhoppningsvis tatuera mig så nu håller jag tummar och tår för att det inte ska avbokas igen! Ikväll blir det ett långt bad för min del.

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards