ourfamily

Alla inlägg under oktober 2015

Av Sandra - 29 oktober 2015 20:09

Idag klev älsklingen av sin beredskap och vi har varit på birsta o stan och strosat omkring bland annat :) Imorgon är det dags för halloween disco på drakborgen och tindra längtar sjukt mycket! Ska bli riktigt skojj :) jag tycker väl att det är mest roligt att få spöka ut henne riktigt ordentligt :p hon ska vara zombie ;) och först sa jag att vi skulle ta det lite lugnt med sminket så inga barn tycker hon är för läskig, MEN!! När vi fick höra att hon kunde vinna ett pris sa sa jag kort och gott: äh skit i dom andra ungarna! Här ska sminkas Hahaha så jag och skruttan ska gå all in med hennes utstyrsel i år :p

På lördag ska jag och älsklingen ha en riktigt mysig dejt kväll. Jag har planerat allt in i minsta detalj. Kan inte skriva ut allt här om han läser ;) <3 Den korta versionen är att vi är totalt barnledig så det blir middag och bio på stan till att börja med :p den biten vet han om. Är så sjukt nöjd över mig själv för att jag för en gångs skull kan hålla en hemlighet :D

Nä nu har meya somnat så det är snart dags för tindra att hoppa i snarken sen blir det soffläge med min snygging <3

Av Sandra - 24 oktober 2015 21:29

Idag stal jag och små skruttarna bilen av mormor och morfar :D älsklingen har jobbar precis hela dagen. Han kom nyss hem! Äntligen!! Haha jag blir jävligt christian sjuk när man knappt sett honom på två dagar <3 vad ska man säga, jag älskar min man helt enkelt <3

Jag, tindra och meya åkte iaf på birsta och shoppade lite. Det vart en ny halloween dräkt till tindra samt monster smink :p hon köpte även en avhuggen arm haha. Hon ska vara en zombie i år :p sedan var vi in på tgr där hon ville spendera en del av sin veckopeng :) hon har varit duktig och sparat massa så hon kunde gott unna sig :) Efter det vart det BR leksaker där tjejerna fick varsin grej. Käkade på Tindras önskemål: Burger King. Köpte massa gotta och blåste hemöver! Sen har vi sett på film, myst och busat <3

Idag på morgonen gick vi även upp till grannen så tindra fick träffa deras dotter så dom var med varandra hela förmiddagen.

Till veckan kommer Tindras överraskning :D Gud så kul det ska bli att se hennes min!! <3 sen på fredag blir det halloween disco för hela slanten!

Idag kluddade vi ner både syrran och mami ;)

Av Sandra - 22 oktober 2015 20:39

Ja vad händer? Vi grejjar på för fullt här hemma :) snart dags att börja med hallen på övervåningen. Min man är en hejjare på att lägga golv iaf ;)

Meya har sovit hos mormor i två nätter. Igår så jobbade jag åt mamma medans hon var barnvakt istället och idag fick jag sovmorgon!! Haha den är man inte bortskämd med ;) men jag vaknade som på signal klockan 8.00 vilket som :p spenderade morgonen med en mysig frukost framför tvn innan jag drog igång med att måla meyas garderober. När min nacke fick nog av det arbetet så ordnade jag till mig och åkte på drakborgen för att hämta ut biljett till deras halloween disco. Tindra har varit sugen på det några gånger nu så nu skred morsan till verket ;) har ändå sånt renoverings stök hemma så kan vara skönt att slippa anordna halloween hemma nu.

Sen åkte jag på KAAP för att kika. Råkade såklart synda lite och kom hem med lite nytt :p

Christian har gått på beredskap idag så han kommer väl hem nån gång inatt :( tråkigt att vara utan min babe <3 blir väl kvälls fika och lite tv när meya har somnat. Sen en tidig kväll för mig :)

Jag undrar vad man ska hitta på med ungarna i helgen då....jag kommer nog på nått!

Lite jobb

Av Sandra - 11 oktober 2015 21:31

I helgen har jag jobbat men vi har haft massa mys ändå <3 Tindra vart super glad för sitt rum och tyckte det var as häftigt ;) kort kommer på hennes lilla militär bunker :p hon har haft sin kompis amelia här hela helgen som sovit över :) christian har grejjat på massa hemma här och meya sov hos mormor i fredags. Idag när jag kom hem från jobbet så ryckte jag fram allt jag kunde komma på så vi kunde sätta oss och pyssla :) vi gjorde ris snögubbar av pappsens strumpor ;) och börjat göra pynt till halloween! Lite bilder från senaste dagarna.

Av Sandra - 2 oktober 2015 11:21

Snart kan vi börja möblera Tindras rum! Sen ska vi börja med meyas. Jag går och små plockar hela dagarna så man får bort allt flytt stök nån gång :p Utöver det så har jag ju givetvis blivit sjuk!! För det har man ju tid med.... Tindra var bra rolig igår kväll. Tjejerna har ju varsin säng i vårat sovrum just nu när vi renoverar. Tindra ville att jag skulle ställa hennes precis brevid meyas så sagt och gjort :) men när vi kom in för att lägga oss igår kväll så hade go skruttan krypit ner brevid lilla syster <3 dom såg så gosiga ut där dom låg och trängdes :) meya tog mest plats så tindra låg som en liten räka. Tänkte låta dom sova så tills jag kände på tindra som var super varm och jätte svettig. Så jag flyttade upp henne till hennes säng igen och dom snarkade vidare <3 imorse var första dagen tindra fick kliva upp riktigt tidigt. Då christian åkte med henne på fritids innan jobbet. Jag undrar hur trött hon var ;) äh det är bra att lära sig att studsa upp på morgon! Idag väntar tydligen en överraskning till mig så jag skulle göra mig iordning innan älsklingen kommer hem från jobbet :) spännande! <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards