ourfamily

Alla inlägg under mars 2017

Av Sandra - 29 mars 2017 21:22

Idag kom Marie på besök. Hon kom med blommor till mig och present till meya som fyllt år och till junior :) vi drack en massa kaffe och surrade om allt mellan himmel och helvete haha. Efter det vart det en tripp till Mekonomen för att släcka tvåorna. Ringde Malin efter det så vi drog och käkade samt shoppade lite åt hundarna på granngården. Nu till kvällen så har Malin och klicken varit här och druckit kaffe. Så vi har surrat ännu mer ;) snacka om att man hinkar en del kaffe under en dag haha.

Imorgon kommer paulina på besök <3 Sedan ska Meya sova hos farmor en natt och därefter hos mormor en natt :) Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan med min älskling <3

Av Sandra - 28 mars 2017 22:01

Ja idag har vi mest pysslat på här hemma. Nu till kvällen så har jag fixat med naglarna. Inte klar riktigt än :)

Har lyssnat lite på min favorit idag så farfar hamnade ganska fort i tankarna <3 som jag saknar den kraft gubben <3

Av Sandra - 27 mars 2017 11:50

Idag studsade vi upp kl 06.00 gjorde oss klara och rastade cane. Sedan hämtade vi upp Kristoffer som följde med oss på bilbolaget och lämnade in bilen för att fixa ena bältet. När vi var klar där så körde vi hem honom och blåste hem. Väl hemma så har jag passat på att städa lite, tvätta och varit ute med cane så han får busa lite. På onsdag kommer Marie och hälsar på så det blir roligt att tjöta lite med henne då det var ett tag sedan vi sågs nu :)

Av Sandra - 25 mars 2017 16:22

Äntligen kan jag lägga ut något om detta som jag har planerat i flera månader haha. Idag har vi babyshower för våran älskade carro <3 lägger ut massa bilder istället för att skriva massa :)

Av Sandra - 24 mars 2017 16:04

Idag så ska älsklingen på middag med jobbet så jag passade på att hämta Simon tidigt idag. Vi åkte först till skopunkten och köpte skor till meya och Simon. Det vart två par var :) Nu är vi på candy World så dom får leka en stund. När vi är klar här så ska vi iväg och handla lite gotta till ikväll. Sedan blir det lite film mys innan läggdags <3

Av Sandra - 23 mars 2017 20:15

Ja det vart ju inte lika mycket fläng som planerat idag men en sak gjorde vi iaf för morsan håller vad hon lovar ;) så till salong barock bar det av och där fick Simon den frillan han har tjötat om länge <3 det vart riktigt snyggt och han är väldigt nöjd och det är huvudsaken. Meya är tvär pigg igen iaf så det verkar inte vara nån dunder förkylning iaf . På eftermiddagen kom paulina och tommie förbi på kaffe och efter det vart det sagostund och sängen för meya och Simon. Junior snarkar som en liten gris sedan länge :p

Av Sandra - 21 mars 2017 20:23

Idag har vi städat och tvättat lite. När Grabbarna grus kom hem så vart det middag. Sedan lek, lång dusch, kvällsfika och sagoläsning för Simon och meya innan dom tvär slocknade. Imorgon blir det nog birsta en liten sväng för mig och Simon:)

Av Sandra - 13 mars 2017 21:25

Ja men idag vart man en rynka rikare då ;) ett steg närmare 30 pannor! Och våran lilla tokfia vart hela 3 år :) var tar tiden vägen?!
Vi firade iaf igår med familjen och vänner. Meya vart jätte glad för alla presenter <3
Vi hade Hawaii som tema då hon älskar maui från moana filmen :) jag har fortfarande inte fått städa bort allt pynt då hon ÄLSKAR det! Jag får icke ta bort hennes kalas! Hahaha.

Ja men idag har vi lämnat in bilen då bla bilbältet var söndertuggat (inte cane) och var lite fix med handbroms osv.
Så vi har umgåtts med mormor under dagen. Jag fixade mammas naglar och vi myste på här hemma :)

Älsklingen kom hem vid 20.00 idag.. tråkigt när det blir så sent men men det är sånt man får leva med nu när han har ny tjänst:)

Imorgon är det första dagen för meya på dagis. Hon ska börja på 15 timmars och hon tycker det ska bli så spännande. Det är viktigt att hon lär känna lite vänner och kommer in i gruppen innan det är dags för allvaret sedan med skola.

Tänk att denna underbara människa ringde och sjöng för mig nu ikväll! :D vänner som dig växer inte på träd precis <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards