ourfamily

Alla inlägg den 4 juli 2015

Av Sandra - 4 juli 2015 21:59

Igår kom tindra hem <3 vi kunde inte göra mycket under dagen då vi var utan både bil och vagn men som tur var så kunde faster ordna en liten plask pool till tjejerna så don fick svalka sig lite. Meya tyckte det vart kyligt på en gång och skulle in direkt haha men tindra plaskade vidare :p skönt att få coola ner sig lite i värmen :) på kvällen jobbade jag en sväng. Christian och ungarna tog en promenad till affären och köpte gotta. Sedan åkte jag och tindra o hyrde film. Vi såg paddington och fan vad rolig den var! :) bästa på hela kvällen var nog när älsklingen totaldäckat på golvet och tindra tänkte gå och lägga sig. Så vi tänkte fint smyga över den sovande björnen på golvet när tindra råkade slå omkull sin mugg på bordet. Som för övrigt var full i dricka! Och vem ligger precis vid bordet, jo christian hahahaha som vaknar sjöblöt i Sprite och jag och tindra som asgarvar Hahaha :p ooouups! ;)

Idag skulle jag tatuera mig men det vart avbokat igen :( så älsklingen planerade en jätte mysig överrasknings dag istället :)
Det började med minigolf som tindra tyckte var super roligt och hon var väldigt duktig <3 sen åkte vi på birsta en sväng och käkade lunch samt hälsade på Paulina. In en veva på candy Word där tindra fick shoppa lite, sedan bar det av ut till skatan för rökta räkor och go macka :) vi kunde inte ha haft en bättre dag i detta väder <3 Nu ska jag försöka lägga meya som är mindre glad över värmen i sovrummet men försöker kyla ner på bästa sätt här hemma :)

Måste skaffa en slang eller nått för att springa tusen gånger med vattenhinkar för att fylla poolen var inte så skojj i 30 graders värme :p

Två varma slöa tjejer

Nästa gång vi spelar minigolf så ska vi köra den andra banan :) hade glömt hur roligt och mysigt det faktiskt är. Min man han kan han ;)<3

Det värsta med denna värmen är att jag inte kan sminka mig!! Haha nä men jag hatar att vara utan fundation! Ögonbrynen går ju att fixa men mycket mer än så går inte för då ser man ut som om hela ansiktet har smält efter en dag. Man får helt enkelt acceptera sitt egen nylle under sommaren :p

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards