ourfamily

Alla inlägg under maj 2015

Av Sandra - 14 maj 2015 12:45

Jag är trött och sliten nu känner jag! Men idag har jag städat och håller på för fullt med tvätten. Sen blir det middag innan jag ska iväg och tatuera mig. Nu har vi kommit på varför meya är grinig, mammig och knappt äter! Fyra nya kindtänder :p men man blir ju stressad ändå när hon inte vill äta som vanligt, hon har ju inte mycket till knubb att ta av lilltjejen.

Nä nu ska jag tömma i mig hela kaffekannan! Resten får ni i bilder ;) Hej hopp!

Av Sandra - 12 maj 2015 10:04

Ja igår var mamma och Paulina förbi på kaffe. När vi var ute i lekparken så försökte en fågel döda mig med ett äpple! Det lilla fanskapet måste ha flugit ganska högt innan han släppte äpplet rakt i ryggen på mig! SATAN!! Vad ont det gjorde :'( som om nån dragit till mig med knytnäven precis bakom axeln.
Tindra är sjuk än och har hostat jätte mycket i natt men hon är iaf piggare i huvudet om man säger så :p Vi har fått lagt om och hållt rent hennes sår/eksem/mollusk på armen också så nu börjar det se lite bättre ut. Vi har nyss badat eris så nu är hon ren och fin <3
Nu tänkte jag lägga meya för hon vart väldigt gnällig och mammig och självklart så ska en jävla grästrimmer eller vad det nu är, börja dundra som fan utanför vårat sovrums fönster! Har lust att öppna fönstret och kasta ett äpple i ryggen på människan bakom öväsendet! Men eftersom jag är en lugn och saklig person så ska jag bara ligga kvar inne och tjura ;)

Av Sandra - 10 maj 2015 21:31

I fredags kom tindra hem <3 då var linn förbi också och vi pratade Tindras kalas så nu har vi en plan iaf :p får hoppas på fint väder när hon fyller år! Sen har jag väl mest jobbat. Hade drop in i studion hela lördagen :) det var faktiskt riktigt roligt! Lite nervöst såklart men kul som fan :) har beställt massa mer nålar och tuber som kommer på tisdag. Råder brist på den varan efter helgen. Skuggisar har jag iaf så vart färgläggning av Christians tatuering idag. Nu har vi inte så mycket kvar på den. Sen ska vi bygga på massa runt och uppåt ;) ja efter jag stängt studion i lördags så åkte vi en sväng på cruisingen i timrå. Tindra hittade såklart farmor och pappa sin med hela familjen så hon ville åka med dom en sväng också :) Så hon fick göra det och vi åkte hem för att lägga meya. Tindra kom hem vid 23.00 Hon började hosta lite då på kvällen och imorse vaknade hon jätte tidigt och var lite hostig. Hon åkte hem till amelia och lekte ändå. Vi åkte dit på eftermiddagen för att ta en kaffe och hämta skruttis och då har ju lill vännen knappt nån röst kvar. Hon var super hängig påvägen hem och somnade i bilen. Sen har hon bara legat i soffan och inte velat äta. Mest sovit har hon gjort sen hon kom hem :( vi bar in henne i sängen vid åtta iaf så hoppas hon kan sova inatt. Hon har ingen feber iaf <3 så imorgon får tindra vara hemma från skolan och bara mysa tills hon blir frisk. får vänta tills riktiga värmen kommer innan hon ska åka utan tak :p

Christian, tindra och meya var på tivoli i lördags på stan så hon fick åka lite karuseller också :) nä nu ska jag glo tv med mitt hjärta <3 där är en recap av helgen ;)

Av Sandra - 6 maj 2015 10:18

Fy fan vad tråkigt väder det är! Man vill ju inte precis vara ute nu, samtidigt som det kryper i kroppen av att sitta inne.
Jag har haft sjukt ont i ryggen men det börjar kännas bättre. Fick massage igår av Christian så känner mig inte lika spänd i nacken nu. Idag kommer Marie förbi :) jag hade tänkt att vi kunde gå på stan en sväng men nej tack nu när det bara regnar. Jag vill ha sol och värme <3 Jag har börjat blivit väldigt trött hela tiden. Vill vila så fort meya ska sova så nu skriver jag mest för att hålla mig själv vaken medans jag lägger henne ;)
Får missbruka kaffe sen bara.

Klätterapan våra! Går inte att titta bort en sekund nu

Av Sandra - 1 maj 2015 20:18

Just nu känns det som man skulle kunna sova i ett år! Sjukt trött. Idag åkte tindra till sin pappa. Tommie har varit här idag så Christian och han har grejjat massa med bilarna. På eftermiddagen kom paulina hit också <3 Det var skit väder i fjällen så vi stannar hemma. Tänkte låta bli att jobba och umgås med älsklingen ändå. Har inte haft en ledig helg på ett tag. Söndag ska jag nog boka in några gaddningar. Sen har jag fullt hela veckan. Ikväll är det ju klass träffen som jag hade tänkt att gå på men äh fan jag orkar inte. Jag är hellre hemma känner jag :)
Just nu håller jag på och lägger meya och hoppas på att det går smidigare än igår då hon somnade 23.30 Då vill man bara sjunka genom jorden! Trött var jag :p tror man börjar bli gammal haha. Snart blir det vikings med hjärtat så han kommer ikapp mig ;) jag ligger lite före i serien. Är total förälskad i både vikings och game of thrones <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards