ourfamily

Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Sandra - 21 januari 2015 19:49

Fick bild från min kusin Marie från ett födelsedags kalas för ca 10 år sedan. Helt sjukt att se hur mycket man förändras! Både jag och Paulina var med på kortet och båda ser heeeelt annorlunda ut! Riktigt kul att se gamla kort på sig själv. Jag tycker vi ser sjukt mycket bättre ut nu ;) man åldras som ett fint vin :p men jag skulle dock vilja ner på den där vikten igen. Men det fixar jag :)

Av Sandra - 21 januari 2015 14:40

Ja vad har hänt? Inte mycket faktiskt. Ett besök på akuten härom natten. Sen har jag bokat tid på vårdcentralen för att kolla så att allt är som det ska eftersom min kropp har börjat uppföra sig väldigt konstigt på senare tid. Har mått ganska bra både idag och igår. Lite illamående ibland men annars ganska bra. Jag måste komma ihåg att äta! Ofta när jag glömmer att äta mat på hela dagen och bara får i mig kaffe så blir jag svimfärdig men det är ju inte så konstigt! Hur dum får man vara :p aja jag jobbar på det iaf! Frukost, lunch och middag!

Det går bra för älsklingen att lägga meya nu :) riktigt skönt faktiskt! Jag brukar gömma mig på Tindras rum och kika på tv. Försöker få tid till att rita på några tatueringar men det går sådär då meya blir skit irriterad när jag sitter och ritar! Jag ska ju sitta på golvet och leka såklart!! Haha bus troll <3
Idag blir det tacopaj till middag. Christian ska göra för hans är sjukt god :p
Lagt meya för en tupplur nu så kanske man hinner få i sig lite kaffe ;)

På lördag ska jag, Paulina, carro, Kajsa och Amanda äta middag och gå ut. Det ska bli kul :) en riktig tjejkväll med andra ord.

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards