ourfamily

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Sandra - 8 januari 2015 22:06

Iihh snart firar jag och älsklingen våran 2 års dag <3 meeen vi smygfirar lite nu också ;) nästan alltid myskväll här hemma faktist :) Jag håller på att lägga meya nu och läste precis på fb att det väntar ett bubbelbad till mig och massage :D så fort lilla bubblan har somnat så ska jag tippa ut och krypa ner i badet! Idag köpte jag födelsedags present till älsklingen innan jag hämtade honom på jobbet. Sedan åkte vi till mamma och käkade middag där :) Efter det så handlade vi lite mat och åkte förbi christians syster och lämnade ett blöjpaket till lillen, på hemvägen.

Försökte få till lite tid att rita idag, gick väl sådär :) Och när meya vaknade så gick jag in för att plocka upp henne ur sängen. Hon började stört grina!! Jag hade glömt att ta av mig glasögonen haha så fort jag tog av mig dom så lugnade hon ner sig :) vart väl skrämmande lik moster haha ;) <3

Av Sandra - 8 januari 2015 12:25

Igår och inatt har bubblan varit knepig i magen så vi har mest varit vakna, strö sovit lite sådär :p nu är hon lite bättre iaf :) Nu till morgon har vi käkat frukost, slängt in tvätt, lekt, badat liten dam och den stora damen har sminkat sig. Har inte brytt mig på ett par dagar men man känner sig ju fasen som 7 svåra år när man inte fixar till sig! Känns nästan som man går hemma och är sjuk. Helst av allt skulle jag nog sminka mig och fixa håret varje dag :) men fullt så mycket hinner jag inte känner jag. Jag måste hinna med att städa, tvätta, grejja med meya, tindra, laga mat och rita meeeer! Så man får prioritera dagarna haha ;) Nu har det lilla vilddjuret somnat så nu ska jag koka kaffe och skissa på en text i yttepytte format ;)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards