ourfamily

Alla inlägg den 4 januari 2015

Av Sandra - 4 januari 2015 18:34

Varit en riktigt jobbig dag med illamående och världens magkatarr. Värst var det nu mot eftermiddagen. Men jag vet att det är mitt eget fel. Slarv med oregelbundna mattider för min egen del. Har struntat i frukost och ibland även lunchen. Druckit en väldans massa kaffe och stressat i onödan. Då får man lida för sin egen dumhet! Nu känns det lite bättre efter man legat i fosterställning under ett varmt täcke någon timme sådär. Men nu måste jag börja tänka mig för. Jag vet att jag har enormt lätt att få magkatarr så måste äta ofta, rätt och stressa mindre! Jag har världens goaste man som kom hem med blommor ?? skönt att veta att man har en så underbar familj som myser med mig när jag klantat mig :p

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards