ourfamily

Alla inlägg den 26 januari 2015

Av Sandra - 26 januari 2015 20:39

Hade skrivit världens längsta inlägg också försvinner allt!! Buhuuu :'( jag får väl börja om då!

Helgen började med att jag ordnade en mys kväll för mig och älsklingen. Vart trerätters middag, tända ljus, film och massage. Det uppskattade han verkligen <3 På lördagen var det dags för tjejkväll och jag skulle gå ut för första gången på x antal år! Vi åt middag, spelade spel och hade jätte trevligt. Vart väl nån öl för mycket, ner på krogen Hej och hå! Inser att detta är FAN inte kul! Jag orkar inte och jag vill inte! Jag vill hem till min familj och krogen är definitivt inte nått för mig längre. Den tiden är förbi med ljusår! Vad är nöjet? Så nä! Kl 00.00 ringde jag efter skjuts hem! Nästa tjejkväll kommer innehålla någon annan aktivitet som bowling eller bio :)

Söndag natt fick Christian åka in på akuten då han har haft hemska magsmärtor i en veckas tid nu. Så där fick han spendera hela natten. Dom ville att han skulle lämna fler prover sen då det var nått skumt med vita blodkropparna. Idag har han alltså fått vara hemma och vila. Jag hämtade tindra på skolan, sen mellanmål. På eftermiddagen åkte vi och köpte en ny tv till tindra samt några xbox spel.

Nu håller jag på att lägga meya som gärna tar sin tid ikväll :p tindra ser film och Christian har åkt med grejjer till förrådet.

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards