ourfamily

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Sandra - 6 januari 2015 17:26

Inatt/imorse när jag klev upp för att gå på toa som den gamla tant med liten blåsa man är! Så vart det precis som jag fick en tryckande känsla över öronen och det lixom susade. Vart väligt yr. Tog mig in på toaletten och sakta men säkert tillbaka till sängen. Fick dock ta emot mig mot sängen. Kändes precis som jag skulle svimma. Även när jag låg ner kändes det likadant :/ gick över efter ca 10 min så jag kunde somna iaf. Var en riktigt otäck känsla!
Idag åkte vi iaf en sväng på drakborgen sedan for jag och meya till mormor och hälsade på :) åt, sov och busade där innan vi hämtade pappsen på jobbet <3 nu har vi nyss käkat middag så älsklingen ska gå och träna, meya ska vila och jag ska väl försöka göra ingenting :p imorgon kommer mamma hit :) Jag och hjärtat har ju små kollat lite på hus men inte hittat det vi verkligen vill ha. Men så kom vi ju på att det är nog inge dyrare att bygga ett nytt. Nyckelklart på en gång. Så efter firman kommit igång så går vi ta oss en närmare titt på det och jämföra olika bolag, priser och hus :) kommer ju behöva större om ett par år iaf när vi planerar en liten plutt till <3

Av Sandra - 6 januari 2015 00:23

Inatt hade tindra det jätte jobbigt med öroninflammation så hon fick alvedon sedan kröp jag ner i sängen med henne och tröstade henne <3 våran lilla go skrutt. Efter en timme ungefär så blev det lite bättre så hon kunde somna tillslut. Så jag gick o la mig. Christian har världens hosta så vaknade ibland av hans hostande :p sen kom tindra in av en mardröm så fick stoppa om henne igen och hon bad om att få sova till 10 haha. Jag sa att hon får sova tills hon vaknar då vi fick vara uppe halva natten med det onda örat. Vi vaknade vid 9. Åt frukost sen vilade jag med meya en stund medans christian och tindra spelade nå dataspel. Sen vart det lite plock hemma innan vi gav upp och for på en roadtrip till Hudiksvall. Vi hade inte planerat nån middag ändå eftersom tindra skulle till pappa sin så tänkte vi äta ute. Men det vart lite senare så tindra fick välja istället så donken i huddik vart det haha :p Meya sover och vi har precis tittat på film så nu ska man krypa ner under täcket :)

Meya och tindra har busar massa idag. En av meyas favorit sysselsättningar är nog att klättra över sin syster :p <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards