ourfamily

Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Sandra - 17 januari 2015 13:31

Imorse åkte vi på skridskoskolan :) tindra har blivit super duktig att åka! Meya låg i vagnen och tog en tupplur när vi var där. Väckte henne lagom så hon skulle vara trött när vi åkte dit. Var blåsigt så kändes mycket kallare än det faktiskt var så pälsade på både meya och tindra rejält. Sedan åkte vi iväg och käkade lunch. Efter det åkte vi till mormor och morfar för att hämta Tindras madrass så hon kunde åka lite. Var bara på baksidan och åkte då det är bra backar både för att tindra ska kunna ha roligt och meya få prova att åka lite :) så jag, meya och tindra åkte madrass några gånger innan Christian kom med meyas pulka så han kunde dra henne i den. Gick då upp till stora backen vid kyrkan men där åkte jag och tindra bara en gång, sen ville hon gå tillbaka till skolan ( var så trångt och mycket folk i stora backen) Nu är vi inne och värmer oss. Kanske ska spela lite Uno medans meya vilar :) imorgon ska Christian jobba. Undra vad vi ska hitta på då. Kan nog komma på nått pyssel. Nu ska jag ta en Alvedon mot huvudvärken som aldrig släpper!

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards