ourfamily

Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Sandra - 12 januari 2015 21:58

Idag har jag varit helt slut då meya vaknar en del under nätterna nu och är gnällig. Tror helt klart att det är mer tänder på ingång! Hon dreglar som tusan och man får byta blöja heeela tiden haha! Sen är nacken och ryggen hopplös! Tror vi måste köpa ny kudde till mig. Den är för tjock och formar sig fel. Är en stor dunkudde. Men tindra kom hem idag <3 då vart man genast på bättre humör! Vi har gjort läxor, tjejerna har busat och tindra hjälpte mig med maten. Sen har vi myst allihopa och sett film :) Det snöar som fasen ute! Mysigt så länge man är inne i värmen ;) det tycker jag väl bara för att jag inte har någon riktig jacka. Känner inte att det är värt att köpa nu nu heller då jag ska ner mer i vikt!
Imorgon ska tindra ta med sig Amelia hem så dom ska leka. Jag har bokat tvättstugan imorgon kväll så man får undan lite :)
Meya går då och då nu :) hon tog första stegen dagen innan nyår så 9 1/2 månad var hon :) lite tidigt kan jag tycka men hon blir så nöjd nu när hon går <3 snart springer hon för fullt! nä nu har bubblan somnat så jag ska göra älsklingen sällskap i soffan en stund innan det är dags för sängen.

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards