ourfamily

Alla inlägg den 11 januari 2015

Mys

Av Sandra - 11 januari 2015 21:19

God middag och mys hos mormor och morfar <3 nu har lilla bubblan somnat gott och jag o älsklingen ska mysa ner oss i soffan <3

Av Sandra - 11 januari 2015 14:06

Tror bestämt att vi måste packa in ungarna i bilen och åka upp till fjällen framöver :) Nu har jag fått alla papper hem som hör till firman och jag har köpt lite möbler jag behöver. Är några saker kvar att köpa. Åh vad jag längtar!! Den 1 februari så är det dags :) jag hade aldrig vågat ta det här steget utan min underbara man som stöttar mig. Det är en underbar känsla att veta att man har en man som peppar och stöttar i alla lägen! Han tror på mig! Mycket mer än jag tror på mig själv ibland :)
Igår var vi på bio och såg hobbit 3 medan meya var och badade med farmor o farfar :) efter det så bytte vi bara bil då meya sov. Åkte en sväng så hon fick sova. Sedan gick vi på birsta en stund. Idag jobbar Christian så vi har mest tagit det lugnt, städat lite och vilat :) När han slutar så åker vi hem till mamma och pappa på middag.

Äntligen så lyser våra lampor I köket! Efter ett års väntan haha. Det var en kille på Christians jobb som är elektriker som kom hit och fixade! Guld värt!! Inget vi kunde göra själva iaf :)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards