ourfamily

Alla inlägg den 29 november 2014

Av Sandra - 29 november 2014 19:43

Ja inatt fick jag vara vaken med meya. Älsklingen klev upp med henne men hon bara tjatade efter mamma. Tillslut somnade hon om iaf :) christian klev sedan upp med meya vid 9 och jag sov till 10. Sedan tog han med sig henne på drakborgen. Dom åkte dit med farmor, kusin edvin och faster stina. Medans dom var där så passade jag på att städa övetallt. Jag tog mig ett bad pch fixade till mig. När jag var klar så hade meya precis somnat i bilen så älsklingen plockade upp mig så åkte vi ut en sväng och kikade lite medans bubblan sov <3 när vi kom hem så började vi med middagen. Vi bjöd hit päronen och stina o emil. Nu har jag precis lagt meya som var super trött. Hoppas hon kan sova hela natten nu då :p eller vakna till tidigare iaf ;) maten vart iaf jätte god och nu ska det bli skönt att sjunka ner i soffan! Imorgon blir det nog en sväng på julskyltningen för mig och meya. Christian har jätte ont i ryggen, mycket spring på drakborgen kanske ;) så vi åker dit med karin och roberto. Kan vara mysigt att gå där en stund. Nä nu ska jag gå och vara lite social igen :)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards