ourfamily

Alla inlägg den 3 november 2014

Av Sandra - 3 november 2014 20:30

Dagen har varit väldigt lugn och skön nu efter man har varit ute och flängt fram och tillbaka i några dagar. Vi har bara varit hemma och myst. Städat lite har jag väl gjort men det är ju standard. Christian har tjatat länge nu efter dragonbiffar så det blev det till middag idag :) Nu är våran go skruttan hemma igen också<3 hon har varit riktigt saknad. Meya vart överlycklig :p dom har busat massa, vi har gjort läxor, pratat och hon har spelat på sitt efterlängtade xbox. Det har varit urkopplat nu sen vi renoverade. Just nu sitter jag och dricker kaffe. Meya har somnat och tindra följde med christian på gymmet :) tror hon blir en liten gymråtta :p Imorgon ska vi på bvc och sedan birsta för att handla present till paulina som fyller 25 år :) så på kvällen blir det fika hemma hos henne. Snart blir det en dusch innan man hänger upp tvätten...

Nya sängen

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards