ourfamily

Alla inlägg den 28 november 2014

Av Sandra - 28 november 2014 21:31

Vi vaknade typ 9.30 imorse. Jag vaknade när christians bror smsade. Kristoffer och hans tjej amanda kom hit en sväng och efter det åkte vi iväg och christian köpte julklappar till mig iiihh nyfiken är jag! Fast jag fick en present idag :D <3 eller det var många presenter i "en" :p superglad blev jag iaf! Resten får jag fint vänta med till jul. Sen har vi varit och käkat, slappat, rakat älsklingens hår osv osv. Nu har meya precis somnat. Snart ska vi se en film och mysa bara <3 Imorgon tänkte vi bjuda päronen på middag då vi har en JÄTTE entrecote haha köpte en på över 3 kg.

Och christians faster och hennes man har precis fått en liten son! <3 är ju så att man blir bäbissjuk igen :p så ett stort grattis till dem och önskar dem all kärlek med sitt lilla knyte <3 Snart dags för christians syster att få en till liten grabb också! Och dom har precis förlovat sig <3 måste säga att det är massa roliga händelser som verkar inträffa nu innan jul! 2015 kommer bli minst lika underbart som detta året har varit :) Nu ska jag brotta ner karln min och tvinga honom att slå på en film! ;) hej hopp!

Meya gav pappa x antal nippletwists imorse hahahaha

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards