ourfamily

Alla inlägg den 7 november 2014

Av Sandra - 7 november 2014 14:55

Nu får inte tindra vara ifred på sitt rum nu när meya har insett vart storasyrran gömmer sig ;) mohaha
Nu har jag fixat till mig lite medans meya sov så snart ska jag lägga kött i marinad. Tindra och jag har packat inför hennes övernattning hos kusinerna så vid 17.30 skjutsar christian dit henne och jag ska då fixa till mig själv klart och göra maten klar :) var på riktigt bitchigt humör igår så jag får gottgöra älsklingen idag ;) Nu ska jag fortsätta mysa med mina småskruttar <3

Av Sandra - 7 november 2014 11:17

Skruttan är på skolan och älsklingen på jobbet. Meya och jag har precis vilat, var riktigt skönt, hela två timmar! Mådde jäkligt skumt igår. Var lättretlig som satan och var nära att börja gråta för ingenting. Mådde illa hela dagen och fick slänga meya till christians famn igår kväll för att springa och spy. Men efter det mådde jag bättre. Kan ju kanske vara för att jag har ont i nacken hela tiden. Just nu leker bubblan i spjälsängen, ska strax upp och dammsuga och tvätta. Ikväll ska vi skjutsa tindra till min bror med familj. Hon ska sova där i helgen och få leka med sina kusiner. Hon har längtat hela veckan. Är inte så jätte ofta dom ses. Ikväll ska jag göra plankstek till mig och älsklingen <3 tända lite ljus och mysa bara. På lördag är det skridskoskola för tindra så hon åker dit med mormor då jag hade råkat bokat upp mig innan hon beslöt sig att börja på skridskoskola. Christian måste passa meya och är säkrast att han är i närheten så hon inte blir galet mammig. Det roliga är ju att hon nu är pappig i mellanåt så ingen av oss får gå ifrån henne haha.
På lördag eftermiddag ska vi ta en tur på birsta för att se hur det går för paulina. Hon har fått jobb på sweet poison :) ska leta farsdags present åt våra pappor också. Christian har vi redan köpt till <3
Nä det var det för denna gången! På återseende gott folk! :)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards