ourfamily

Alla inlägg den 9 november 2014

Av Sandra - 9 november 2014 21:35

Jisses vad tiden går fort! Christian har satt upp hyllor och tavlor hela förmiddagen och jag har städat, förgäves då det dras fram nytt hela tiden när han håller på och skruvar hehe. Hämtade tindra efter lunch och hon stack iväg och lekte med ida. Dom kom sedan hem och lekte hos oss innan middagen hos Christians föräldrar. Ida fick följa med dit. Vi åt jätte god mat och det bjöds på fika men jag avstod då jag redan köpt två farsdags tårtor. Vi bjöd hem mina päron och christians på fika på kvällen. Tindra och meya fick äntligen ge presenterna till pappsen <3 tror han vart lite rörd av tavlan hihi :p tindra tänkte först köpa en pokal men vi hittade ingen men då hittade vi ju tavlan istället :) Tindra fick sitt bus el godis snacks ändå även fast vi inte hann gå. Hon var så nöjd ändå :) hade ju en kompis att busa med istället :) nu har vi nattat båda tjejerna och älsklingen står i duschen. Ska snart ta mig en dusch jag med innan man bänkar sig i soffan.

Av Sandra - 9 november 2014 10:57

Idag är det farsdag och om ca 1 timme ska jag åka och hämta tindra hos kusinerna :) så får älsklingen sina presenter :p kanske han blir lite trevligare hahaha tror han är lite snäsig och arbetselak ;) han och hans pappa håller nämligen på och sätter in hyllor i garderoberna. Farmor är ute och går med meya lite. Jag mår illa igen så har försökt få i mig lite frukost men det tar emot. Har pysslat lite med en tavla som christian fick sätta upp i hallen. Ikväll ska vi göra en liten farsdags/halloween kväll då lillstumpan var lite plutt att hon inte var hemma på halloween <3 så hon ska få gå bus el godis hos bonusfarmor och faster :) så ska vi klä ut oss lite. Nu ska jag dricka lite kaffe och fortsätta reta bubbas mohahaha ;) <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards