ourfamily

Alla inlägg den 27 november 2014

Av Sandra - 27 november 2014 21:50

Dagen började riktigt dåligt, inget gick som det ska :p meya ville helt plötsligt inte sova, jag spiller välling hela mig själv och köket för jag har ingen styrsel på mina armar haha jag torkade och meya geggade så sen fick man göra ren henne också :p Christian slutade tidigare idag så vi skulle äta lunch på birsta. Ja då fick man ju fel toast. Skulle ha med kalkon men fick med pesto! Grinig värre man blev då haha. Nu försöker jag lägga en bångstyrig meya som står i sängen och ropar mamma, mamma, mamma!! Och jag fram o lägger ner henne igen. Hon ger väl upp snart när hon inser att min vilja är starkare ;)

Nu sover lillstumpan så nu ska jag bänka mig i soffan med älsklingen <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards