ourfamily

Alla inlägg den 25 november 2014

Av Sandra - 25 november 2014 10:39

Trött är jag! Lägger mig nog och vilar en stund när meya ska sova :) Var så borta när jag tyckte att jag puttade på älsklingen imorse när klockan ringde, jag höll tydligen fast honom samt tjatade om att han skulle stänga av den hahaha kaaan ju vara lite svårt när man sitter fast :p idag tänkte jag inte göra mycket, städa lite kanske och träna skulle jag ha gjort. Om christian inte blir utringd så går jag upp på gymmet! :) nä nu ska meya få en smoothie sen tar vi och vilar lite innan hon blir klantig :p

Av Sandra - 25 november 2014 01:23

Idag hade det gått hur bra som helst att vara med pappa medans mami och storasyster var på gladiatorerna :D inget grin alls! Så det var super skönt. Tror det börjar gå åt rätt håll med mammigheten :p Jag och tindra hade riktigt mys på gladiatorerna och hon fick ta kort med stora idolen PANSAR! :p såhär efteråt så känner man sig som en stel gammal tant. Var inte de bästa stolarna att sitta på! Ont i nacken som fasen nu. Och då talar vi mycket värre än det normalt onda som jag alltid har. Christian har smörjt på sånt liniment stift så det bränner lite. Skönt när det blir alldeles varmt runt nacken. Medans christian var och tränade så gjorde jag ett skumbad och tände massa ljus till honom. Så när han kom hem stod hans gainer och kaffe i badrummet så det bara var att glida ner i badet <3 Nu har meya sovit hela nätterna som vanligt igen. Förutom just nu, hon vaknade lagom till vi tänkte lägga oss. Men lite mer välling, ny blöja och mysa i famnen så verkar hon somna om, får man hoppas! Ingen ide jag somnar än innan jag hör att hon sover djupt. Man blir ju bara tröttare om man slocknar och så vaknar hon igen. Så jag avvaktar typ en kvart till :)

Här slet man bara ut alla tomma ikea kassar och kröp in i skåpet :p busfrö <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards