ourfamily

Alla inlägg den 4 november 2014

Av Sandra - 4 november 2014 21:54

Idag har vi inte gjort mycket. Det vanliga vardagsbestyren bara :) När älsklingen slutade så åt vi middag sen åkte vi till paulina och tommie för att gratta paulina på hennes 25 års dag. Tindra lekte med amelia och gav henne ett bästa vän halsband som vi köpte på birsta :)
Vi har börjat med en svordoms burk här hemm också. Varje gång jag el christian svär så ska vi lägga dit en krona. Tindra är med på ett hörn och lägger dit en om hon rapar högt vid matbordet, vilket är en liten ovana hon har. Jag har blivit av med 5 kronor sedan igår. Hahah bara jag som gör bort mig :p när burken är full så får tindra pengarna :)
Just nu är christian på gymmet och tjejerna sover så jag har krypit ner under filten <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards