ourfamily

Alla inlägg den 12 november 2014

<3

Av Sandra - 12 november 2014 22:05

JAG har utan tvekan universums HETASTE man!! för att inte tala om att han är den mest romantiska, snällaste och underbaraste mannen på jorden! jag hade aldrig kunnat drömma om att jag skulle vara såhär lycklig :D du gör mig hel hjärtat <3


   

 

  

Av Sandra - 12 november 2014 17:37

Ja inatt vaknade bubblan och var jätte pigg, sömnen är lite sisådär nu när det poppar upp nya tänder hela tiden. Är tand nr 5 som är på ingång nu. Så jag var uppe halva natten. Plus att jag börjar få ont i halsen IGEN! Fy vad tröttsamt :( igår köpte vi två par nya byxor till mig iaf. Är så göör le att ha tights hela tiden. Nu är älsklingen hemma och vi har nyss ätit middag och meya har somnat. Passar på att slappa en stund :) vid 14 tiden så kom christians mamma och två av hans syskon förbi på kaffe :) det var trevligt! Tråkigt att gå hemma ibland. Man måste försöka sysselsätta sig :) och jag som trodde att jag var utan bil idag men det insåg jag ju på eftermiddagen att så inte var fallet! Haha aja bilen är hemma imorgon också så får jag hitta på något :p

Hahaha älsklingen försöker rädda mitt experiment till middag :p man måste ju misslyckas någon gång ;)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards