ourfamily

Alla inlägg den 10 november 2014

Av Sandra - 10 november 2014 08:25

Nä nu är den förbannade måndagen här igen vilket innebär att älsklingen jobbar och tindra ska på skolan, sen till pappa sin. Men men vi får nya fönster idag iaf så nu fasen är det kallt här inne! Tindra sprang till skolan lite tidigare för hon ville visa kompisarna att dom är här och byter fönster :p meya sitter påpälsad med filt, tofflor och mössa haha. Funderar på att ta mig en promenad till birsta efter lunch. Paulina börjar jobba vid 15 på sweet poison så man skulle kunna kika förbi och se om dom fått in något mer skojj i butiken :) finns så mycket fint men är grymt onödigt för mig att handla innan jag nått målvikten. I eftermiddag ska christian iväg och tatuera sig så jag o meya kan ju lika gärna strosa runt på birsta tills han är klar :) Jag måste nästan gå och göra nån hälsokoll el om det beror på mina minipiller. Jag har börjat blivit så fruktansvärt trött och slö och mår illa hela tiden :( Hoppas det inte tar mer än två timmar med fönstren så man kan vila med meya sen. Annars somnar jag nog där jag sitter idag :p

Morgontrött ;)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards