ourfamily

Alla inlägg den 25 december 2014

jul

Av Sandra - 25 december 2014 17:01

Julen har varit väldigt mysig <3 vi firade med heela stora familjen :) vi åt julfrukost hos mamma och pappa på morgon sedan vid 15.00 så såg vi kalle anka här hemma. Drack glögg och åt choklad. När kalle var slut så åkte vi upp till lokalen allihopa :) där åt vi julmat och lekte lekar innan tomten kom och delade ut alla paket. Tomten läste på paketen och tindra var super duktig och delade ut dem :)<3 båda våra tjejer fick super fina julklappar och tindra vart nog mest glad över sin sluschy maker :) så den ska hon prova så fort hon kommer hem från pappa sin. Jag ska passa på att göra iordning hennes rum med alla fina saker hon fick till rummet också. Nya sängkläder,spegel,dekorationer och fina kuddar o filt :) Meya älskade alla paketen men hon ville mest klättra upp och sätta dig ovanpå dem haha. Nu ställer hon sig upp ofta själv. Helt utan stöd! Hoppas hon inte börjar trava iväg och gå för tidigt. Vill ju helst att hon ska passera 10 månader och gärna en bit till. Dom har en tendens att slå sig mycket om dom börjar gå för tidigt.
Jag fick också superfina julklappar! Fick en väska av älsklingen som jag vart totalt förälskad i :) <3 sen fick jag två aromabrännare av små tjejerna <3 tycker dom luktar så underbart. Idag tog vi en liten roadtrip till indal för att lämna tindra till sin pappa och för att meya kunde få sova gott i bilen. Hon är ganska sjuk lillstumpan så hon sover ganska bra i bilstolen där hon sitter mer upprätt så hon slipper hosta :)
Nu vilar meya och christian fixar mat. Sen ska vi bänka oss i soffan och ha en riktigt slapp juldag!. Nu har jag nästan alla bilder på systemkameran men bjuder på några från mobilen så länge.

God jul <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards