ourfamily

Alla inlägg den 6 december 2014

Av Sandra - 6 december 2014 17:12

Ja då var det lördag :) vi var på skridskoskolan imorse och skruttan var super duktig! :) efter det övveraskade christian tindra med att åka och köpa nya skridskor <3 hon vart jätte glad lillstumpan. Christian fick väl krupp när han skulle ta på henne dom gamla haha. Efter det åkte vi och köpte skor till hela familjen så nu har alla nya skor :p köpte ett nytt fleece underställ till tindra också så hon är varm och go. När vi kom hem så åt vi lunch och sedan kom mormor och morfar för att hämta tindra. Dom åkte på julskyltningen uppe på norra berget. Nu har jag och tindra precis varit iväg och handla lördagsgodis. Efter maten blir det film och mys i soffan <3

Brödet vart väldigt populärt. Tindra älskade det men petade bort mandeln hehe :p

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards