ourfamily

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Sandra - 5 december 2014 18:37

Nu har jag och tindra provat att göra brödet som min syster brukar göra, så sjukt gott! Det ser fint ut och luktar sjukt gott iaf så vi kanske lyckas ;) Christian är på middag med jobbet och meya vilar lite. Imorgon blir det skridskoskola sen kanske baka lite mer :) är mysigt att baka nu när julkänslan börjar infinna sig liiite. Jag är fortfarande grinig för att det inte är någon snö :( om det ska vara jul så måste det komma snö! Nu ska jag gå och kika på våra skapelser i ugnen :p kort kommer om vi inte tabbat oss haha ;)

Yrvädret rev sönder massa toapapper också :p

Av Sandra - 5 december 2014 09:03

Känner mig riktigt trött idag Zzzz! Meya vaknade till vid 1 så jag fick somna om vid 02.30 Får se om man hinner vila något med henne innan skruttis slutar. Idag står inte mycket på schemat. Kanske bakar något om man får lust och tid. Just nu känns det som att det blir en tidig kväll iaf :p imorgon är det dags för skridskoskolan :)
Nä jag är för trött för att skriva :p på återseende!

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards