ourfamily

Alla inlägg den 20 december 2014

Av Sandra - 20 december 2014 23:45

Onödigt fakta

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv:

hmm jag skulle nog säga att jag är kärleksfull vilket jag tycker är en av de främsta egenskaperna. Sen är jag ordningsam och punktlig :)

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: 

Jag blir lätt stressad, har ibland svårt att ta ett beslut, vill alla andras bästa till bekostnad av mig själv ibland.

Vad är du rädd för? 

Att förlora allt underbart i mitt liv <3

Vad är du mest nöjd med hos dig själv utseendemässigt?

Hm då skulle jag nog säga mitt hår och mina ögon :)

Det roligaste jobbet du haft eller har: 

Det roligaste blir nog nu när jag startar min egen firma! Att jag vågat ta steget att göra det jag verkligen brinner för :)

När grät du senast? 
Oj tror det var typ 3 dagar sedan. Var ett hormonstint vrak haha!

När skrattade du senast? 

Bara för en liten stund sedan. Älsklingen och våra döttrar sätter ett leende på mina läppar varje dag <3

Vilka åkte du bil med senast? Min man och våran minsta lilla dam.

Vilka åt du mat med senast? Älsklingen på q bar. Han hade ordnat en liten dejt kväll åt oss med bowling och god mat <3

Vad var du rädd för när du var liten? 

Mörkret, och traktorer haha knäppt men traktorer har alltid skrämt mig :p

Vad ville du som liten bli när du blev stor? 

Jag har velat bli många saker men frisör, fotograf, florist... jag har nog alltid dragits till kreativa yrken :)

Värsta smärtan du råkat ut för: 

Hmm ja det gör ont att föda barn men det är en tillfällig smärta som är sååå värt det. Att bli sviken smärtar nog mest av allt.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: 

Att få tindra och meya är det underbaraste som har hänt! Och att jag kunde träffa och gifta mig med världens underbaraste man. Det är några av sakerna som gjort mig riktigt lycklig i mitt liv <3

Någonting som gjort dig riktigt ursinnig och ledsen någon gång i ditt liv: 

Ja men det behöver jag inte gå in på!

Har du någonsin sportat? 

Japp jag har ridit, boxats, dansat, judo
Trooor det var allt.

Någon du ser upp till: Min man som alltid finns där. Min pappa och min syster :)

Lite mer personliga frågor

Har du någonsin tagit eller provat droger? 

Absolut inte! Skulle aldrig tänka tanken heller!

Har du rökt? 

Ja jag har tjuvrökt och feströkt när jag var yngre och korkad :p

Har du snusat?

japp samma som ovan. Men vart mognare och insåg hur vidrigt det är.

Har du druckit? 

Yes

Hur ska en kille vara eller se ut för att du ska falla pladask? 

Precis som min man! Han tog mig med storm! Trodde aldrig att sån kärlek existerande men oj så fel man kan ha <3

Finaste komplimangen du fått: 

Jag får fina komplimanger dagligen svårt att välja en favorit :D

Antingen- eller-frågor

Storstad eller landet?

 Landet! Mycket lugnare och skönare.

Kött eller fisk?

oj det blir nog kött

Hund eller katt?

hund eller sphynx har jag nyligen förälskat mig i

Vin eller öl?

Beror på vad man äter till. Men öl funkar oftast.

Charter- eller skidsemester?

inget av det! Skidor åker jag inte och ska vi utomlands så hyr vi hus.

Sverige eller utlandet?

Sverige!! Jag trivs alltid bäst på hemmaplan. Nog för att det är mysigt att åka utomlands nån gång.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar?

brunt hår, som christian ;)

Sommar eller vinter? 

Svårt val! Både och är mysigt men sommar väljer jag nog. Då slipper man alla varma kläder.

Vår eller höst?

höst! Utan tvekan. Såå vackra färger på hösten <3

Flyg eller tåg? 

Flyg så jag slipper bli åksjuk.

Bil eller buss?

BIL!

Av Sandra - 20 december 2014 21:24

Vart en liten dejt night denna lördag <3 tindra åkte till mormor på eftermiddagen eftersom moster kommer hem idag så ville hon sova där och vara med helena :) Vi discobowlade och åt middag på q bar. Riktigt god mat var det där :) Nu har christian gått med i en grej på sitt jobb där vi betalar 200 kr om år och kan då boka bowling bana när som helst :) så efter helgerna blir det disco bowling med skruttan också <3 Nu håller jag på att lägga meya sen ska jag ta mig ett bad som christian har gjort iordning. Sen lägger vi oss raklånga i soffan och kollar på film <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards