ourfamily

Alla inlägg den 4 december 2014

Av Sandra - 4 december 2014 19:09

Var lite av en tidsoptimist imorse. Skickade iväg tindra på skolan sen trodde jag bestämt att jag hinner nog vila en stund till innan jag skulle hämta marie :p sen hittade jag inte hemma nycklarna och sprang runt som en höna utan huvud här hemma!! Hittade dem tillslut i godis skålen på micron. Har ställt en släde där istället för vanliga skålen jag slänger nycklar i ;) vi kom tillslut iväg och hämtade marie, sen åkte vi på birsta och strosade omkring där. Mormor hämtade tindra och var hemma en stund med henne innan vi plockade upp henne. Tindra ville att hon, meya och jag skulle gå på stan så det gjorde vi <3 strosade omkring och kikade på alla fina lampor. Sen köpte vi varmkorv och tog en promenad på smågatorna :) Nu har vi varit hemma ett tag, ätit middag och gjort läxa. Christian är uppe och tränar så jag har gjort lite glögg och gotta till tindra <3 så nu är vi bänkade i soffan framför en film medans vilddjuret river lägenheten haha nädå ;) men hon stal bordsduken iaf!

Mötte en hårt arbetande dam på sweet poison också haha ; p

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards