ourfamily

Alla inlägg den 14 december 2014

Av Sandra - 14 december 2014 20:47

Idag har vi ätit adventsfrukost och tindra tände ljuset som vanligt :) sedan åkte vi på drakborgen några timmar så ungarna fick busa. När vi åkte därifrån så somnade meya i bilen så vi åkte en sväng och kikade lite på hus osv. Väl hemma så gjorde vi oss klara för lucia i kyrkan som våran go skrutt var med i <3 hon var pepparkaka och hon var såå söt! Tindra var super duktig och sjöng faktist med nu! Förut har hon blivit lite blyg att stå framför folk och sjunga. Jag om någon förstår det! Bonus farmor och farfar, kusin edvin, mormor och morfar kom också och tittade :) Meya dansade så vilt när dom sjung så hon råkade skalla mig över läppen haha. Det gick bra men jag bet mig lite :p Efter lucian så vart hon sugen på att sova hos mormor och morfar en natt så hon fick åka med dom hem. Nu har christian alla bilder från lucian på sin telefon så får lägga upp dom imorgon istället :)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards