ourfamily

Alla inlägg den 11 december 2014

Av Sandra - 11 december 2014 20:58

Såg en skit härlig komedi idag! Man kände igen sig lite i hennes stress hysteri ibland och att tycka att man inte duger ibland :p nog många mammor som kan få den, egentligen helt obefogade känslan. Man sätter större press på sig själv än vad man faktist behöver :p men det är ju så att man är sin egen största kritiker :p
Men filmen var skit härlig! Så den rekommenderar jag starkt!

När älsklingen kom hem så åt vi middag och åkte sedan ut till tommie för att snacka lite om framtiden :p därefter åkte vi hem och paulina kom förbi på kaffe och skvaller :) nu håller jag på och nattar meya och sedan blir det mys med mannen i mitt liv och något nytt avsnitt av vikings!

Av Sandra - 11 december 2014 12:07

Stackars bubblan som snörvlar och snorar <3 Men igårkväll testade vi igen med att christian skulle lägga den mammiga lilla bubblan och det gick ju kanon!! Lite grin när jag försvann in i köket men det gick över fort och vips så sov hon! :) skönt för både mig och älsklingen att båda kan lägga henne nu. Sen har hon blivit lite farmor kär nu också <3 Plus att när mormor kom nu så var hon snabbt fram och klättrade på henne och vägrade släppa haha måste ju kramas med mormor också :) nu kan man hjälpas åt mer utan att hon blir hysterisk när jag lämnar rummet.

Nu till morgon har vi ätit frukost, kikat på barnprogram, tagit oss lite fotmassage och en dusch :p Nu ska meya vila och jag funderar på om jag ska vila lite också eller om jag ska sminka mig och göra mig iordning.
Imorgon kommer tindra hem igen :D och mormor kommer hit också så ska vi göra våra cupcakes och lite julgodis :)

Av Sandra - 11 december 2014 00:00

Nu är vi förkylda hela familjen :p Meya och jag har väl mest tagit det lungt idag. Sen vart det mys med pappsen när han kom hem <3 Imorgon tar vi nog en sväng ut till tommie och på fredag kommer tindra hem igen :D då får vi nog passa på att göra pepparkaks cupcakes med vaniljtopping för på lördag är det skridskoskola och fullt upp. På söndag ska vi på drakborgen innan lucian på miniorerna :) ? inatt ska jag försöka sova bättre iaf! Tror jag kan ha råkat överkonsumerat kaffet igår för jag kunde fasen aldrig somna! Vid 02 30 så vart jag trött men då sov meya oroligt och christian pratade i sömnen och trodde han skulle upp och jobba haha sa åt honom, men älskling det är mitt i natten! Lägg dig och sov :p nä nu ska jag slå igen dom gröna :) natti natti!

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards