ourfamily

Alla inlägg den 15 december 2014

Av Sandra - 15 december 2014 19:48

Hallå!! Idag har jag inte gjort så mycket mer än att städa och dona på. Nu har ju meya kommit på att pappa kommer ju alltid hem genom ytterdörren och där finns det en jätte rolig skärm som man kan kika på så ser man när han kommer upp för trappen :p haha hon kröp till dörren och skulle upp och kika typ 10 ggr nu på eftermiddagen. Jag fick ringa christian så han kunde säga till när han är på G så hon fick se när han kom hem :) <3 mormor och morfar tog med sig tindra på kulturmagasinet så dom hade haft mysigt :) Nu har meya somnat så jag ska fixa en gainer till älsklingen har jag tänt ljus och gjort ett bad till honom så han kan slappa lite efter jobb och träning <3

Idag blev det broccoli och skinkpaj till middag. Sen har jag fått senap av mamma och pappa <3 älskar deras senap! Det är ett måste till julskinkan!

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards