ourfamily

Alla inlägg den 9 december 2014

Av Sandra - 9 december 2014 15:22

Nu har jag hunnit rita lite på karins tatuering . Hon vill ha en drömfångare med alla barnens samt barnbarnens namn och datum. Sen ska den ju som sagt kunna byggas på allt eftersom det blir fler barnbarn ;) lär ju bli en till här också så fort jag kommit ner i min målvikt :p<3 nu ska jag börja med maten innan älsklingen kommer hem :)

Av Sandra - 9 december 2014 12:09

Äntligen är mitt svarta hår tillbaka!! Jag fick en period då jag trodde jag var less på det svarta men oj så fel jag hade! Detta är JAG :) måste bara sluta få små fix idéer :p

Av Sandra - 9 december 2014 11:41

Nu börjar även jag bli förkyld :p aja inte mycket att göra åt! Inatt sov bubblan från 21 till 09. Jäkligt skönt att få sova hela natten. Igår var vi hem till christians föräldrar för hans mamma fyllde år. Vi fikade där sedan åkte vi hem och la meya. Christian hjälpte mig att färga håret. Svårt att få med allt själv när det är så tjockt :) vilken färg blev det tro? ;) bild kommer nog senare idag. Nu håller jag på att lägga meya för en tupplur och sedan ska jag fixa till mig och spåna lite på vad jag ska göra till middag :)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards