ourfamily

Alla inlägg under oktober 2014

zzz

Av Sandra - 19 oktober 2014 22:24

Haft fullt upp idag och nu är vi riktigt trötta! Imorgon kommer mamma och hjälper mig att sortera och slänga grejjer som ej används. Sen ska jag och meya hämta skrutt på skolan! <3 som vi har saknat vårat hjärta! Hoppas hon blir nöjd med golvet i rummet nu då :) Just nu försöker jag lägga vilddjuret som har svårt att ligga stilla ;) men tröttheten börjar ta över :p

Nu är den klar. Det blev teater masker då tindra är tvilling så det passar sig samtidigt som det var något som christian tyckte vart snyggt :) meya har två koi fiskar då hon är fisk. Sen ska väl bara datum dit.

Nya golvet

Av Sandra - 18 oktober 2014 17:38

Älsklingen håller på och lägger golv i tindras rum och jag jagar efter vilddjuret som ska vara precis överallt :p Farmor och fastrar med co var på besök förut och fikade här i vårat kaos :p grejjer överallt!! Men ikväll ska alla skruttans saker in på hennes rum igen så jag slipper bli galen på riktigt ;) jag och rörigt går inte ihop. Ikväll blir det ett varmt bad känner jag! Nä nu ska jag ta och äta något och bänka mig nere på golvet med meya :)

En början

Av Sandra - 17 oktober 2014 20:33

Nu saknar vi bara skruttan så är lyckan total <3

Av Sandra - 17 oktober 2014 17:45

Ja nu har jag världens hosta också :( men men inte mycket att göra åt! Idag har paulina varit här och vi har varit iväg och hjälpt christians mamma slänga massa grejjer på tippen. Jag har mest myst med meya och kikat på bb och min underbara man har börjat måla i våra garderober. Sen har han fixat middagen och tagit bort disken <3 just nu hoppar vilddjuret pettersson i sin hoppgunga som en galning :p jag ska snart rita på en tattoo sen ska vi se nån film och mysa <3

Av Sandra - 16 oktober 2014 18:22

Mitt hår fick verkligen ett höst tema :)

Av Sandra - 16 oktober 2014 09:06

Igår var vi iväg och handlade lite små saker som vi behöver. Ska måla garderoberna invändigt och sätta upp hyllor. Idag kommer paulina förbi också. Meya ska sova igen om en timme el två så då ska jag passa på att färga håret :) Nä dags för frukost! Skriver ikväll istället för nu vill vilddjuret klättra på mami :p <3

Av Sandra - 15 oktober 2014 09:49

Meya har en två favvo låtar. Shake it off med taylor swift el hur hon nu stavas :p och booty med jlo haha hon börjar dansa så fort man slår på dom :) hennes natta låt har alltid varit all of me men nu funkar min och älsklingens låt också :) christina perri med arms. Hon lärde sig att klappa händerna för någon vecka sedan. Allt annat klappar hon också flitigt på! Tror damen ska få en liten trumma :p Nu ska hon snart få vila och jag ska grejja lite med våra fotoalbum <3

Av Sandra - 14 oktober 2014 23:30

Köpte en hoppgunga på baby proffsen men jag skulle bestämt ha en svart och inte en röd! Så vi får hämta den på torsdag när dem fått in fler :) sen var vi in på birsta city och älsklingen köpte nya jeans. Nu är jag helt slut och har ingen röst kvar :/ Meya har somnat efter massa bus med farmor, farfar och faster <3 Imorgon blir det kaffe och målarstuga här hemma med paulina :) Nu ska jag slå igen dom gröna! Natti natti.


Bus med farmor :p

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards