ourfamily

Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Sandra - 24 oktober 2014 22:03

Inatt hade meya väldigt svårt att sova. Vaknade hela tiden och kom inte till ro. Så kl 05.00 fick jag somna sen upp med tindra klockan sju. Jag har minst sagt haft ett hemskt humör idag. Grinig kärring delux :p är fler tänder som är på ingång för lilltjejen. Tindra hade haft riktigt roligt på skolan idag. Tacos, film, gosaker och utklädnad :) sen fick dom skänka en slant till fadderbarn som dom har :) en riktigt mysig dag på skolan med andra ord! Efter skolan gick vi upp till bonusfarmor där en bekant till henne klippte håret på oss allihopa :) sen kom christian och hans pappa hem så åt vi middag där. Nu snarkar tjejerna för fullt och man får hålla tummarna att bubblan sover hela natten nu :) hon brukar alltid göra det annars. Imorgon ska christian jobba igen och vi kanske tar en sväng på birsta med svärmor :) nä nu ska jag fortsätta snusa på min älskling <3

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards