ourfamily

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Sandra - 12 oktober 2014 14:55

Ja älsklingen jobbar och skruttan dumpade mig och gick hem till olivia och meya sover :p men men what to do. Dom kommer alla att mysa med mig ikväll <3

Sitter och tänker på hur underbart mitt liv är idag! Jag har den mest romantiska och underbaraste mannen i världen. Han gör mig trygg och får mig ständigt att känna mig älskad <3 Han behandlar mig alltid med respekt och vi kan alltid lita på varandra :) han överraskar mig ofta och får mig alltid att skratta. Christian är mitt livs kärlek! <3 Vi har världens mysigaste skruttar som båda två är riktiga busfrön :p Tindra har blivit så stor! Och hon är så duktig på alla vis och jag är så stolt över henne min vackra lilla groda <3 Meya är ett litet vilddjur haha och hon älskar verkligen sin storasyster! Hela hon lyser upp när hon ser tindra <3 det finns faktist inga ord som räcker till. Jag älskar min familj med hela mitt hjärta!


You put your arms around me and im home <3

Av Sandra - 12 oktober 2014 12:23

Nu har pappsen åkt och jobbat igen :( hoppas han slipper bli allt för länge idag! Tindra kommer hem strax :) får se vad vi kan hitta på då <3 kanske gå ut en stund om det inte regnar :) mår skit men vi kan ju alltid ta en lugn promenad eller vara i lekparken en stund :) till helgen ska vi försöka lägga golv i tindras rum också så jag ska rensa och plocka ut därifrån under veckan så det bara är sängen kvar därinne. Nu ska vi få i oss någon lunch iaf :)

Vilddjuret som ska klättra på allt :p

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards