ourfamily

Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Sandra - 30 oktober 2014 22:36

Nu har jag lyckats boka in för mycket igen så jag blir stressad och inget funkar. Så fick prioritera om även om jag känner mig som en bitch som ställer in saker i sista minuten. Men allt funkar som sagt inte när man har en väldigt mammig liten tjej :) sen har jag knappt fått se älsklingen då han jobbat hela veckorna och helgerna så känner att vi vill ha lite tid med varann också. Familjen går alltid först!! Nu hoppas jag att jag lärt mig att inte ta på mig för mycket, en sak itaget :) Imorgon blir det halloween middag, spel och skräckfilm. Eftersom att skruttan inte är hemma så ska vi fira en liten halloween med henne när hon kommer hem istället <3 Christian har precis somnat i soffan och jag är super trött så ska väcka honom så vi kan krypa ner i ny sängen <3.

Av Sandra - 30 oktober 2014 08:12

Nu till morgon har jag matat meya och hon har kikat lite på barnprogram medans jag dammsög lite :) var tvungen att dra av en gång då det dammade lite igår när dom bytte dörr här :) jätte fint blev det iaf. Mycket ljusare och fräschare! Idag kommer våran nya säng!! Vi har längtat sjukt mycket. Är ju hemskt att beställa något och sedan gå och vänta o vänta. Men idag åker den gamla ut och den nya in :)
Meya har börjat somna vid 19-20 igen. Skönt när hon kan somna lite tidigare så man får en liten vuxenstund på kvällen. Då vaknar jag hellre vid 7 på morgonen också. Ett tag somnade hon vid 22-23 och vakna vid 9-10. Igår gick vi på bauhas för att kika på vad vi behöver till garderoberna osv. Efter det tog vi en sväng på birsta. När christian slutar så blir det middag innan vi möter upp paulina och tommie för att handla det vi behöver till halloween :) jag får ju inte sminka mig för läskigt eller extremt så jag får nog bli en leopard el liknande :) så inte meya blir rädd. Igår skulle meya vara med mormor en sväng men jag hann inte långt innan hon blev sådär välbekant hysterisk. Så fort jag försvinner så blir hon otröstlig :( jag vände och kom tillbaka så var allt frid och fröjd igen. Kan ju vara väldigt mammig vissa perioder. Så dom fick följa med mig båda två och det funkade ju kanon det också :) Nu ska jag äta frukost och börja plocka undan i sovrummet så vi kan sätta in sängen sen.

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards