ourfamily

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Sandra - 7 oktober 2014 07:07

Det är ruggigt ute nu. Både mysigt och tråkigt faktist! Idag ska vi försöka ta det lungt bara. Christian har ju så ont i ryggen då han lyckades göra sig illa på jobbet. Inte för att hans rygg var 100 innan heller :( <3 får försöka massera honom lite mer idag. Igår masserade både jag och tindra + meya som klättrade hej vilt över honom haha. Tindra ville klippa sig igår så sagt och gjort. Hon är skit nöjd och visst fasen blev det häftigt på lillstumpan <3 gjorde läxorna igår så idag ska hon leka med amelia här hemma. På fredag ska hon få leka med tim. Det var ju ett tag sedan dom sågs och hon har tjatat :p får se om vi kanske kan åka och hälsa på brorsan med fam till helgen så får hon vara med alva och elsa en stund också. Nä nu ska jag få i skruttan frukost och sedan byta på bubblan och lägga henne igen :)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards