ourfamily

Alla inlägg den 21 oktober 2014

mys

Av Sandra - 21 oktober 2014 21:52

Tjejerna snarkar nu, meya vaknade till en gång för 30 min sedan men hon somnade fort om i min famn i soffan :) älsklingen kom precis hem från träningen <3 nu ska jag få massage också :D myskväll på hög nivå <3

Av Sandra - 21 oktober 2014 16:18

Natten var hemsk! Jag hade feber och frös som en tok. Stackars älsklingen sov säkert som en kratta då jag höll på att krypa in under skinnet på honom :p han är ju varm <3 sen hostade jag lungorna ur mig också. Var nära att sova över imorse. Måste ha stängt av klockan i sömnen. Flög upp och väckte tindra 7.40 Men hon hann utan problem ändå :) Meyas farmor kom och hämtade meya en stund mitt på dagen så jag fick vila och bada osv. Ladda batterierna lite. När tindra kom hem så spelade vi finns i sjön en stund sedan kom karin ner med meya så tindra och meya busade en stund. Skruttan har precis varit ute och cyklat men det var så regningt. Meya sover en stund så jag och tindra har myst ner oss i soffan och kikar på sune. Snart kommer älsklingen hem! <3 känns som man knappt hinner se honom. Ikväll ska han iväg och träna med emil. Jag ska börja träna så fort jag blivit frisk också! Nä nu blir det en till kopp kaffe!

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards