ourfamily

Alla inlägg under mars 2015

Av Sandra - 19 mars 2015 20:29

Känner mig helt slut idag. Massa telefonsamtal och annat som tagit tid och energi. Sedan jobb! Men idag var det roligt jobb :D fick göra i färg!! Gud vad jag älskar färg. Det är det absolut roligaste att arbeta med!

Liten dam som klev in och rotade i garderoben idag

Lite andra gaddningar som jag gjort i färg <3

Rosorna är cover ups

Av Sandra - 19 mars 2015 10:26

Nu är vi klar med underarmen på en kund/vän :) var ett riktigt roligt och annorlunda motiv att göra då vi bara skuggat! Inte en linje dragen utom i texten förstås :)

Av Sandra - 17 mars 2015 15:15

Älsklingen har röjjt massa på balkongen och tagit ner det svarta glasbordet vi hade i köket. Så nu har jag äntligen fått upp det runda bordet som jag har tjatat om i evigheter ;) ikväll blir det jobb igen men Paulina kommer nog förbi i studion och tjattrar lite :) Nu har jag precis lagt meya. Lite små grinig är hon. Kanske mer tänder på G eftersom hon dreglar så mycket också.

Av Sandra - 16 mars 2015 22:04

Idag har vi mest tråkat på här hemma. Tindra har inte varit så pigg så vi har inte tagit oss för nånting. Bilen har varit på service hela dagen också. Christian spelade med henne en stund och vi har sett film i princip. Passade på att njuta av solen ute på balkongen iaf :)

Fortsättning på en tatuering jag håller på med. Riktigt rolig att göra då den är annorlunda :D

Av Sandra - 16 mars 2015 12:14

Såhär fin blev man i klänningen som Paulina köpte <3 den kommer från sweet poison i birsta. Blir nån klänning till mig i sommar också! Och till ungarna. Så sjukt fina kläder <3

Av Sandra - 16 mars 2015 12:09

Jag gjorde det! Tårtan vart riktigt god och i olika färger som jag ville :p meya älskade tårtan. Hon åt så det stod härliga till och sa nam nam nam :) både jag och meya fick jätte fina presenter så det tackar vi så mycket för <3

Meya med kusin Elsa <3

Fick en underbar bild på våran stora prinsessa <3 älskade skrutt! Fick ett sött litet inslaget nagellack av tindra :) mammas hjärta

Tårtan :D

Tindra fixade allt pynt <3

Mami fick hjälpa till att blåsa ut ljuset :)

Var lite trött innan kalaset <3 vart en liten vila innan alla kom :)

Av Sandra - 15 mars 2015 11:01

Nu har jag städat överallt och kört igång en tvättmaskin. Meya har stökat ner samtidigt men mami är snabbare mohaha ;) tårtan ska bara dekoreras men det gör jag vid 15 tiden innan folk kommer. Nu ska lilltjejen sova och jag ska hoppa in i duschen :) idag kommer skrutt hem också <3 hon har haft jätte roligt i fjällen. Hon har lärt sig åka slalom och var en riktig naturbegåvning :) inte som mamma på snowboard som störtar ner för en liiiiten kulle och skriker: jag kommer dö! Jag kommer döööööö! Haha nä jag håller mig nog till plan mark ;)

Av Sandra - 14 mars 2015 19:58

Idag jobbade jag typ halva dagen sen har vi gjort lite ärenden och plockat i massa grejjer här hemma. Plus att jag har bakat lillstumpans födelsedags tårta så den får ni se imorgon :D hon rev halva köket medans så har fått städa också haha ;) nu sover bubblan så vi ska fortsätta små plocka i kartonger :)

Presentation


Mitt namn är Sandra! Jag är 27 år. Min familj består av min man Christian och våra 3 barn Simon (9år) Meya 2 år och snart kommer lilla junior till världen. Vi har också våran go valp Cane som är en cane corso samt våran nakenkisse eris.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards